eitaa logo
دانلود
محوطه جریمه چرا اسمش محوطه جریمه؟
ادبار
محوطه جریمه چرا اسمش محوطه جریمه؟
خوشحالم خواهرم بیدار نیست این لحظه تلخ رو ببینه.. من قهرمان خواهرم هستم باید تا ازم نپرسیده بفهمم.
چقدر کارت زرد.
گفت محمد لاشی؟
ادبار
گفت محمد لاشی؟
خیره ایشالا من هنوز خوابم احتمالا.
خیلی جالبه شمام درستاشو توی ناشناس نمیگید چون احتمالا فکرمیکنید من دارم شوخی میکنم. اشتباه فکرمیکنید.
ادبار
هفت صبح کی لایف میخوره اخه.
انتخاب جالبی نبود زهرا. معده ام درد گرفت فقط بخاطر چسی تو.
زیزو؟
اسمش زینبه زیزو صداش میکنن؟
جدی من یه دوست لبنانی داشتم زینب رو زیزو صدا میکردن.
شاید تو مصر فرق داره نمیدونموالا.