چرا گزارشگر میگه رامین ربیعیان؟ من چیزی رو از دست دادم؟ رامین فامیلیش رضاییان نبود و به من نگفته؟
من دوتا ساعت گذاشتم و با دومیش که ۶ و ۴۰ بود بیدار شدم، دیدم گل خوردیم، و دوستم داره ریلز میفرسته.
ادبار
محوطه جریمه چرا اسمش محوطه جریمه؟
خوشحالم خواهرم بیدار نیست این لحظه تلخ رو ببینه.. من قهرمان خواهرم هستم باید تا ازم نپرسیده بفهمم.
خیلی جالبه شمام درستاشو توی ناشناس نمیگید چون احتمالا فکرمیکنید من دارم شوخی میکنم. اشتباه فکرمیکنید.