https://eitaa.com/xADBAR/851
چون اونجا اگه خطا شه جریمه میشن که پنالتیه
-
اهاااا. حدس میزدما..
ادبار
https://eitaa.com/xADBAR/851 چون اونجا اگه خطا شه جریمه میشن که پنالتیه - اهاااا. حدس میزدما..
ممنون. تو قهرمان منی، چون باعث شدی من قهرمان خواهرم باقی بمونم.