eitaa logo
دانلود
بابا ایرانی بختت
بختت ایرانی
رامین گریه نکن
تو زندگی بعدیت ایرانی بدنیا نیا
https://eitaa.com/xADBAR/851 چون اونجا اگه خطا شه جریمه میشن که پنالتیه - اهاااا. حدس میزدما..
ادبار
https://eitaa.com/xADBAR/851 چون اونجا اگه خطا شه جریمه میشن که پنالتیه - اهاااا. حدس میزدما..
ممنون. تو قهرمان منی، چون باعث شدی من قهرمان خواهرم باقی بمونم.
زهرا بخواب یازده دوباره باید بیدار شی.
یازده زود نیست؟
نه نیست بخواب.
من هنوز معتقدم یک خیلی زوده. چون من باید یازده و خورده ای پاشم که دوازده مترو باشم که یک و ربع اونجا باشم. عادلانه بنظر نمیاد.
ادبار
نه نیست بخواب.
حالا درسته اینجا به شوخی با خودم حرف زدم، ولی اون سری که خواهرم ترسید داشتم با خودم حرف نمیزدم داشتم آهنگ زمزمه میکردم.
736.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قلعه نویی: اینم یه ازمایشه؛خدا داره منو میکنه @Squad_iran |