https://eitaa.com/xADBAR/851
چون اونجا اگه خطا شه جریمه میشن که پنالتیه
-
اهاااا. حدس میزدما..
ادبار
https://eitaa.com/xADBAR/851 چون اونجا اگه خطا شه جریمه میشن که پنالتیه - اهاااا. حدس میزدما..
ممنون. تو قهرمان منی، چون باعث شدی من قهرمان خواهرم باقی بمونم.
من هنوز معتقدم یک خیلی زوده.
چون من باید یازده و خورده ای پاشم که دوازده مترو باشم که یک و ربع اونجا باشم.
عادلانه بنظر نمیاد.
ادبار
نه نیست بخواب.
حالا درسته اینجا به شوخی با خودم حرف زدم، ولی اون سری که خواهرم ترسید داشتم با خودم حرف نمیزدم داشتم آهنگ زمزمه میکردم.
هدایت شده از اسکواد ایران | Squad iran
736.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قلعه نویی: اینم یه ازمایشه؛خدا داره منو میکنه
@Squad_iran | #kamelat
ادبار
قلعه نویی: اینم یه ازمایشه؛خدا داره منو میکنه @Squad_iran | #kamelat
نمیدونم. همش اینو پلی میکنم و پاره میشم. منم همینطور امیر، منم همینطور.