eitaa logo
دانلود
یازده زود نیست؟
نه نیست بخواب.
من هنوز معتقدم یک خیلی زوده. چون من باید یازده و خورده ای پاشم که دوازده مترو باشم که یک و ربع اونجا باشم. عادلانه بنظر نمیاد.
ادبار
نه نیست بخواب.
حالا درسته اینجا به شوخی با خودم حرف زدم، ولی اون سری که خواهرم ترسید داشتم با خودم حرف نمیزدم داشتم آهنگ زمزمه میکردم.
736.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قلعه نویی: اینم یه ازمایشه؛خدا داره منو میکنه @Squad_iran |
ادبار
قلعه نویی: اینم یه ازمایشه؛خدا داره منو میکنه @Squad_iran | #kamelat
نمیدونم. همش اینو پلی میکنم و پاره میشم. منم همینطور امیر، منم همینطور.
مترو خیلی خنکه من نمیخوام برم بیرون.
دلم برای دانشکده تنگ شده بود.
اما احساس میکنم یذره زیادی دلقک بازی دراوردم.
من و خواهرم یه رمزی داریم به نام نیم دایره.
ادبار
من و خواهرم یه رمزی داریم به نام نیم دایره.
برمیگرده به اونجایی که من کلاس شیشم بودم و مجازی شده بودیم و برای ریاضی معلممون میگفت مثلا فلان سوالو تو حل کن ویدیو بفرست، فلان سوالو اون یکی و اینا. بعد من یجایی داشتم توضیح میدادم، خیلی هم سیس گرفته بودم چوب دستم بود روی تخته داشتم توضیح میدادم.
خواهرمم داشت فیلم میگرفت. بعد یجایی من گفتم خب بچها ما اینجا یه نیم دایره داریم. نیم دایره یعنی شما یه دایره دارین و وقتی نصفش میکنید، هر نصفش میشه نیم دایره. چون شما خنگ هستید من اینو باید براتون توضیح بدم.