زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
چند روز پیش رفته بودیم بیرون. یهو دیدم غروب چقدر پرستیدنی عه🛐🛐🛐
ععععععع این بهترین چیزی بود که دیدم واییییییی✨🥴
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
چقدر خوش میگذره مدرسه نرفتن😂🤌🏻
تو تهران نیستی که اینو میگی الان برقا قطعه و من شادم کلا قطع شده
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
داش مدل گوشیت چیه
ببین من 13 سالم بیشتر نیست کلاس هفتمم و خب بنا بر دلایل عقلانی - اخلاقی هنوز برام گوشی نخریدن . پس بیشتر اوقات با گوشی مامانم یا داداش بزرگم یا بابام عکس میگیرم . این عکسه هم با موبایل داداشم گرفتم اس 24 اولترا عه . اره خلاصه ببخشید یه ذره توضیحات داشت طولانی شد😂🤝
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
ببین من 13 سالم بیشتر نیست کلاس هفتمم و خب بنا بر دلایل عقلانی - اخلاقی هنوز برام گوشی نخریدن . پس ب
_اینو هم با گوشی مامانم گرفتم ✨:))
چطوره؟!
+Poco M5s