همین الان شب یلدا رو به تراپیستت تبریک بگو، اگه جوابتو داد یعنی غیرحرفهایه. اگه به کتفش گرفت عالیه ادامه بده
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
-یلداتوننن مبارک باشه :)))))) شب خوبی داشته باشید🤌🏻😂.
توم+++++++++++++++++++++✨
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
فک میکردم فقط منم که شب یلدای مزخرفی داشتم😔💔
نه منم داشتم🙂💔 چون تو جمع فقط حس میکردم یه آدم اضافه هستم🚷هر اتفاق بدی که می افتاد مینداختن تقصیر من 🗣
در صورتی که تقصیر من نبود👤
تقصیر بقیه بود👥
زبونم درازه خیلی هم درازه میتونم جواب هر آدمی رو بدم ولی نه تو خانواده🙅🏻♀
میخواستم جوابشونو بدم ولی هرچی که میخواستم بگم تو چشام اشک جمع میشد ، نمیتونستم بگم💧
(طولانی شد ولی فقط میخواستم درد و دل کنم🙂)
مهم اینکه تموم شد ، و هنوز کلی شب دیگه مونده که قرار نیست پیش فامیل باشید و میتونید لذت ببرید😂
(میدونم دلداری ندم ترجیحا بهتره😔🤣)