زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
اگه توهم شنبه امتحان ریاضی داری این پست رو فوروارد کن.
اگه یکشنبه داریم چی؟
هدایت شده از "جست و جوگر راز زندگی در میان صفحات"🇮🇷
ظرفا رو براساس اون چیزی ک از خودت میدونی پر کن :))
•{ " @HappyGirl1 " }•
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
بغیر از اون بستنی موزیه خوشمزس😐✨
من معمولا چیپس لیمویی می خرم 😂