هدایت شده از "جست و جوگر راز زندگی در میان صفحات"🇮🇷
خوشبختی شب یا روز، دیر یا زود ، بالاخره میرسد. تنها کاری که باید بکنی این است که او را میان این همه هیاهو ، این همه اتفاق بشناسی و ببینی ؛ مثل یک دوست !
_میترسم یادت برود دوستم داشتی
صفحه ی ۷۴؛ بند آخر :)
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
این درخت جلوی ساختمونه... خیلی قشنگه و هنوز برگاش نریخته🥲✨😭
حاجی چجوری شماها انقدر چیزای قشنگ اصراف خونتونه؟
واس ما هرچی گربه مرده کبوتر مرده آشغاله پیدا میشه تو فقط میتونی همینا رو ببینی
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
حاجی چجوری شماها انقدر چیزای قشنگ اصراف خونتونه؟ واس ما هرچی گربه مرده کبوتر مرده آشغاله پیدا میشه ت
بگردی پیدا میکنی... مطمئن باش😁
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
این درخت جلوی ساختمونه... خیلی قشنگه و هنوز برگاش نریخته🥲✨😭
فک کنم زمستون زورش ب این درخته نرسیده 🥲... امسال نزدیک ۴ بار برف اومد و آب شد ولی این درخته هنوز اینطوریه :)
خیلی قشنگه واقن ✨🍁
فکت:
اگه حتی یکی از فامیل های نزدیکتون کیک پزی نسبتا حرفهای بلده و سفارش میگیره ،
یا سوپر مارکت یا حتی بستنی فروشی داره شما نصف مسیر خوشبختی رو طی کردید