زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
این درخت جلوی ساختمونه... خیلی قشنگه و هنوز برگاش نریخته🥲✨😭
فک کنم زمستون زورش ب این درخته نرسیده 🥲... امسال نزدیک ۴ بار برف اومد و آب شد ولی این درخته هنوز اینطوریه :)
خیلی قشنگه واقن ✨🍁
فکت:
اگه حتی یکی از فامیل های نزدیکتون کیک پزی نسبتا حرفهای بلده و سفارش میگیره ،
یا سوپر مارکت یا حتی بستنی فروشی داره شما نصف مسیر خوشبختی رو طی کردید
هدایت شده از "جست و جوگر راز زندگی در میان صفحات"🇮🇷
305.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🙂🙂
•{ " @HappyGirl1 " }•
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
دوستان درس خوندن واقعی اینه گول اون ولاگای ادایی رو نخورین
-حرفت رو نشنیده میگیرم؛ درس خوندن واقعی و مفهومی فقط
اینجوری اونم وسط هال، ببخشید یه
ذره تمیزش کردم ورژن واقعی اش یه
چند لِوِلی مفهومی تره 🤣💪
دوستان در حقیقت ما دو تا آدم گشادیم که نمیتونیم هم زمان درس بخونیم و اتاقمون رو جمع کنیم