زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
دوستان در حقیقت ما دو تا آدم گشادیم که نمیتونیم هم زمان درس بخونیم و اتاقمون رو جمع کنیم
من اوضاع توی مورد تمیزی اتاق خیلی خیلی وحشتناکه ببین خیلیییی *
بچه ها سال ۹۷ یا ۹۸ بود که کرونا اومده بود مدارس تعطیل شده بودن برای ۲ هفته خیلی خرذوق شده بودیم
ولی الان این ویروس چینیه که اومده اگه تعطیل کنن من خودکشی میکنم
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
حاجی خدایی من خیلی افسرده تر میشم
هعی بیخیال افسرده تر؟
واقعا امیدوارم اینطور نشه برای هیچ
کس خوب نیست به
خصوص تو ، البته منم
تنهایی و تو خونه
موندن بعد از خوردن خورشت کرفس
سخت ترین کاره برام 😭😂.