بچه ها سال ۹۷ یا ۹۸ بود که کرونا اومده بود مدارس تعطیل شده بودن برای ۲ هفته خیلی خرذوق شده بودیم
ولی الان این ویروس چینیه که اومده اگه تعطیل کنن من خودکشی میکنم
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
حاجی خدایی من خیلی افسرده تر میشم
هعی بیخیال افسرده تر؟
واقعا امیدوارم اینطور نشه برای هیچ
کس خوب نیست به
خصوص تو ، البته منم
تنهایی و تو خونه
موندن بعد از خوردن خورشت کرفس
سخت ترین کاره برام 😭😂.
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
میتونم الان اشک بریزم ساعت ها
لعنتیییییی
من ۱۷ ساعت علوم خوندم
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
میتونم الان اشک بریزم ساعت ها
اونوقت اخبار هواشناسی یزد:
گرد و خاک در راه است
فقط یزدی ها درک میکنن*
امتحان زبان دارم......