-دوستام خیلی خوبننن
خیلی خیلی خیلی :))))))
و امروز یکی از بهترین
روز های زندگیم بوددد 🛐🌟
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
🔴امروز 11 January، روز جهانی تشکر کردنه.
-دوستان عزیزی که آیدی بنده رو دارن ویا با من در ارتباط هستن یا حتی منو میشناسن ، جهت یادآوری امروز روز بسیارررر مهمی هست براتون ، خیلی سریع برید بابت داشتن من از خدا تشکر کنید. بعدشم از خودم 🤣💗*
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
بچه ها میخواین با من
آشنا بشید، اسم من :( اول تیتراژ دوبله شدهی لیدی باگ بود این دیالوگ)
مرینت❌
داریوشم ✅