زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
🔴امروز 11 January، روز جهانی تشکر کردنه.
-دوستان عزیزی که آیدی بنده رو دارن ویا با من در ارتباط هستن یا حتی منو میشناسن ، جهت یادآوری امروز روز بسیارررر مهمی هست براتون ، خیلی سریع برید بابت داشتن من از خدا تشکر کنید. بعدشم از خودم 🤣💗*
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
بچه ها میخواین با من
آشنا بشید، اسم من :( اول تیتراژ دوبله شدهی لیدی باگ بود این دیالوگ)
مرینت❌
داریوشم ✅
زحـــــــلــ✿𝑺𝒂𝒕𝒖𝒓𝒏
ونگوگ امپرسیونیسم به سبک کوبیسم پیکاسو🤡
خودت کشیدیییییی؟