سلام سیدنا بنده هم یک مورد مسافر اسنپ داشتم البته قبل از اینکه پیش مسافر برسم پیام داد سگ همراه دارم من گفتم عذرخواهم من لغو میکنم و شما درخواست جدیدی بدهید کرایه خوبی هم پیشنهاد داد...
در ماجرای #کرسنت، شکست اصلی نصیب نظام و ملت ایران شده نه جریان چپ و راست؛ نه زنگنه یا جلیلی!
من عامل این شکست را -جدا از فساد بیژن زنگنه و اطرافیانش- قوه قضائیه می دانم. قوه قضائیه تقریباً 20 سال فرصت داشت به این ماجرا ورود کرده و عوامل را مجازات می کرد و جلوی خسارت را می گرفت!
اما این ماجرا اینقدر کش پیدا کرد تا زنگنه در سال 92 وزیر شد و وزیر شدنش در دادگاه های بین المللی به ضرر ما تمام شد!
سپس این خسارت ادامه پیدا کرد تا به امروز رسیده و اموال وزارت نفت در خارج از کشور مصادره می شود اما باز هم خبری از قوه قضائیه نیست و ما طلبکار شدن زنگنه و حامیان سیاسی اش را به وضوح می بینیم تازه در این ماجرا، منتقد آن فساد بزرگ را هم مقصر جلوه می دهند!!!
🟨 ذکر چیست و ذاکر کیست؟
◽️ شاید با شنیدن واژه ذکر، این معنا به ذهن بیاید که ذاکر کسی است که مدام زبانش مشغول به ذکر باشد.
این ذکر، اگرچه نیکو و لازم است، اما فقط ذکر لفظی است.
▫️طبق روایات، مراد از ذکر واقعی و جدی، ذکر و یاد خدا به وقت رعایت حلال و حرام الهیست.
و با این معنا، ذاکر واقعی کسی است که دنیا او را به خود مشغول نساخته و همه هموغمش توجه به حلال و حرام خداست.
⬅️ این فرد، اهل ذکر واقعی است که نور ولایت به قلبش تابیده است.
برگرفته از جلسات «به وقت شام، قبیله سلمان»
#ذکر
#حلال_حرام
Eitaa.com/yazahramadad135
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗯 ماشین ۱.۲ میلیون دلاری حامل پزشکیان در سفر به اهواز با واکنش مردم در شبکههای اجتماعی مواجه شد
━━═━━⊰❀🦋❀⊱━━═━
✨امام جعفر صادق عليه السلام فرمودند:
هرکس که در شب جمعه براى ده نفر از دوستان مؤمن خود که از دنیا رفته اند دعا و طلب مغفرت نماید، از اهل بهشت قرار خواهد گرفت.
📚جامع احاديث الشيعه : ج 6 ص 178 ح 78.
@yazahramadad135
شادی روح همه اموات مومنین خصوصا اموات بی وارث و بد وارث ۱ حمد ۳ توحید ۵ صلوات
فضیلت صلوات در روزهای پنجشنبه و جمعه
امام صادق (علیه السلام) فرمودند:
چون پسین پنجشنبه و شب جمعه می شود، فرشتگانی با قلمهایی از طلا و لوحهایی از نقره، از آسمان به سوی زمین میآیند و تا غروب روز جمعه ثواب هیچ عملی را نمینویسند، به جز صلوات بر محمّد و آل محمّد(علیهمالسّلام).
📚من لایحضره الفقیه ج۱ ص۴۲۴
«اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم وَالعَن اَعدَائَهُم اَجمَعِین»
@yazahramadad135
از پیامبر(صلىاللّهعلیهوآله) روایت شده: هرکه در ماه رجب «صد مرتبه» بگوید:
أَسْتَغْفِرُ اللّٰهَ الَّذِي لَاإِلٰهَ إِلّا هُوَ وَحْدَهُ لَاشَرِيكَ لَهُ وَأَتُوبُ إِلَيْهِ..
آمرزش میخواهم از خدایی که معبودی جز او نیست، اوست یگانه، برایش شریکی نمیباشد و بهسوی او باز میگردم.
و آن را با صدقه پایان دهد،
حقتعالی سرانجام کارش را ختم به رحمت و آمرزش کند و هرکه «چهارصد مرتبه» بگوید، ثواب شهادت صد شهید را برای او بنویسد.
#نکاتی_درباره_سوره_قلم_نکته_دوم
ابنعبّاس (رحمة الله علیه)- عَنِ ابْنِعَبَّاسٍ فِی خَبَرٍ یَذْکُرُ فِیهِ کَیْفِیَّهًَْ بِعْثَهًِْ النَّبِیِّ (صلی الله علیه و آله) ثُمَّ قَالَ بَیْنَا رَسُولُ اللَّهِ (صلی الله علیه و آله) قَائِمٌ یُصَلِّی مَعَ خَدِیجَهًَْ (سلام الله علیها) إِذْ طَلَعَ عَلَیْهِ عَلِیُّبْنُأَبِیطَالِبٍ (علیه السلام) فَقَالَ لَهُ مَا هَذَا یَا مُحَمَّدُ (صلی الله علیه و آله) قَالَ هَذَا دِینُ اللَّهِ فَآمِنْ بِهِ وَ صَدِّقْهُ ثُمَّ کَانَا یُصَلِّیَانِ وَ یَرْکَعَانِ وَ یَسْجُدَانِ فَأَبْصَرَهُمَا أَهْلُ مَکَّهًَْ فَفَشَا الْخَبَرُ فِیهِمْ أَنَّ مُحَمَّداً (صلی الله علیه و آله) قَدْ جُنَّ فَنَزَلَ ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ* ما أَنْتَ بِنِعْمَةِ رَبِّکَ بِمَجْنُون.
✨ابنعبّاس (رحمة الله علیه)- از ابنعبّاس (رحمة الله علیه) در روایتی که در آن کیفیّت مبعوثشدن پیامبر (صلی الله علیه و آله) را بیان میکند، نقل شده است: درحالیکه رسول خدا (صلی الله علیه و آله) به همراه خدیجه مشغول اقامه نماز بودند، علیّبنابیطالب (علیه السلام) بر ایشان وارد شد و عرض کرد: «ای محمّد (صلی الله علیه و آله)! این چیست»؟ فرمود: «این دین خداوند است». پس به ایشان ایمان آورد و تصدیق نمود. سپس آن دو با همدیگر نماز میخواندند و رکوع و سجود میرفتند. اهل مکّه آنها را دیدند و این خبر بین آنها منتشر شد که محمّد (صلی الله علیه و آله) دیوانه شده است. پس این آیه نازل شد: ن وَ الْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ* مَا أَنتَ بِنِعْمَةِ رَبِّکَ بِمَجْنُونٍ.
📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۶، ص۴۶۴بحارالأنوار، ج۳۸، ص۲۰۲/ المناقب، ج۲، ص۱۴/ البرهان/ سعدالسعود، ص۲۱۴؛ «بتفاوت»