eitaa logo
یک لاقبای پابرهنه
201 دنبال‌کننده
3هزار عکس
813 ویدیو
12 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
یک لاقبای پابرهنه
♦️ظاهراً این خواب یا پیشگویی مربوط به سه ماه پیشه طرف میگه من دیدم میخواستن ترامپ رو بکشن گلوله از
💠 این دو نکته را هم به قبلیها اضافه کنید: 1) ترامپ در وسط کادر نیست یعنی فیلم‌بردار مستقیماً از ترامپ فیلم‌برداری نمی‌کند! 2) تک‌تیراندازها نشانه رفتن و ضارب رو دیدن اما قصاص قبل از جنایت نمیکنن 😜 صبر میکنن تا اون اول شلیک کنه! 😂😂😂
💠 جناب ابطحی! جناب فتنه! حضرتعالی 30 سال (بله 30 سال ) از سال 1358 تا 1388 در صدا و سیما و وزارت ارشاد و ریاست جمهوری منصب داشتید و از ارکان فتنه تقلب بودید. نگرانیم که بتنهایی آنچه جناب پزشکیان رشته میکند شما پنبه سازید! و جناب پزشکیان! برای ایجاد فضای همدلی، از دروغگویان و چاپلوسان و فتنه گران حذر کنید. 📚📚📚
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
(ع): عموی ما، (س)، و داشت و همراه برادرش (ع) جهاد کرد و نیکو از امتحان برآمد و به رسید. 🌷🌷🌷
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
حکایت تو به که خواهد گفت وزین حدیث، چه حالی دهد به مادر دست؟ 🌷🌷🌷
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
💠 سلام بر آن خاندانی که حتی در مقابل تحریم آب هم سازش نکرد و تسلیم نشد سلام بر (ع) سلام بر (س) 🌷🌷🌷
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
💠 دوره‌ی فتنه‌ست آری، می‌شناسد فتنه‌ها را آنکه در این کربلا، عبّاسِ دوران بوده باشد 🌷🌷🌷
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
💠 بین‌الحرمین امن‌ترین جای جهان است این سو که حسین و سوی دیگر که تو باشی 🌷🌷🌷
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
💠 سی هزار دینار طلا، رقمی بود که یزید به هر نفر داد و دینشان را خرید. هر دینار ۴.۵ گرم، هر گرم طلا دو میلیون تومان، به پول امروز نزدیک به 270 میلیارد تومان اگر در زمان بودیم یارش میماندیم؟ 📚📚📚
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
💠 امام حسن(ع) زمانی صلح را پذیرفت که فرمانده سپاهش یعنی عبیدالله بن عباس با یک میلیون درهم رشوه، خود را به معاویه فروخت. اما ‏در کربلا فرمانده سپاه حسین(ع) یعنی حضرت عباس(س) امان نامه شمر را رد کرد و تا پای جان پای امامش ایستاد تاریخ عوض میشود وقتی علمدار باشد یا ! 🌷🌷🌷
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 فرمانده گردان عمار فاطمیون، با نام جهادی سید ابراهیم، تاسوعای ۱۳۹۴ در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید. 🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
⛔️ آمریکا: با ما یا علیه ما. 💠 (ع): أَلا إِنَّ الدَّعِی بْنَ الدَّعِی قَدْ رَکَزَ بَیْنَ اثْنَتَیْنِ بَیْنَ السِّلَّةِ وَ الذِّلَّةِ وَ هَیْهاتَ مِنَّا الذِّلَّةُ؛ آگاه باشید که ، مرا در بین قرار داده است و هیهات که ما زیر بار ذلّت برویم. 📚📚📚
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
💠 یزید زمانت را بشناس 📚📚📚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️مسعود میرکاظمی: فساد کرسنت بسیار روشن و مسجل است و اسناد و اطلاعات آن قابل انتشار است. 💠 آقای اژه ای! قبل از اینکه مفسدان، خود را در زیر عَلَم هواداری دولت چهارهم پنهان کرده و هزینه برای نظام بتراشند و دولت پزشکیان را فشل کنند دستگاه قضایی را برای صدور حکم قاطع و عادلانه حرکت بده! مردم منتظرند. 📚📚📚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 نقش جناب زنگنه در ایجاد حلقه بسته مدیران دولتی موذیانه ترین روش پرداخت رشوه به نمایندگانی که باید ناظر باشند و بدون در نظر گرفتن هیچ منفعت شخصی، رأی اعتماد دهند! 📚📚📚
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
💠 انَّ النّاسَ عَبيدُ الدُّنْيا وَ الدِّينُ لَعْقٌ عَلى اَلْسِنَتِهِمْ يَحوطونَهُ ما دَرَّتْ مَعائِشُهُمْ فَاِذا مُحِّصوا بِالْبَلاءِ قَلَّ الدَّيّانونَ؛ عليه السلام: براستى كه مردم هستند و دين لقلقه زبان آنهاست، تا جايى كه دين وسيله زندگى آنهاست، دين دارند و چون در معرض امتحان قرار گيرند، دينداران كم مى شوند. [تحف العقول، ص 245] 📚📚📚
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
💠 هنگامى كه عمر بن سعد سپاهيان خود را براى جنگ با عليه السلام آماده كرد و از هر سو آن حضرت را در محاصره گرفتند، امام عليه السلام به سوى دشمن بيرون آمد و آنها را به سكوت دعوت كرد، اما خاموش نشدند امام (ع) خطاب به آنان فرمود: وَيلَكُم ! ما علَيكُم أن تُنصِتوا إلَيَّ فَتَسمَعوا قَولي؟! و إنّما أدعُوكُم إلى سَبيلِ الرَّشادِ ··· و كُلُّكُم عاصٍ لِأمري غيرُ مُستَمِعٍ قَولي فقد مُلِئَت بُطونُكُم مِن الحَرامِ و طُبِعَ على قُلوبِكُم. واى بر شما! شما را چه زيان كه به من گوش دهيد و گفتار مرا، كه به راه راستتان فرا مى خوانم بشنويد··· همه شما از من نافرمانى مى كنيد و به سخنان من گوش نمى دهيد؛ زيرا و بر دلهايتان مُهر [غفلت] خورده است. [بحار الأنوار، 45/8] 📚📚📚
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
💠 ما كُنّا نَعْرِفُ الْمُنافِقِينَ عَلى عَهْدِ رَسُولِ اللّه ِ صلي الله عليه و آله اِلاّ بِبُغْضِهِمْ عـَليـّاً وَوُلْـدَهُ عليه السلام. [بحارالانوار، ج 39، ص 302] (ع): مـا زمان صلي الله عليه و آله، را فقط با عليه السلام و فرزندان او مى شناختيم. 📚📚📚
💠 بسیاری، با کربلای دیروز، هم‌دردی می‌کنند و با کربلای امروز، نامردمی. زخم زهرآگین بر قلب خط مقاومت و مبارزه و انقلابی‌گری می‌نشانند و جبهه‌ی سازش و تسلیم و انقیاد را برمی‌گزینند. از راه‌ رفته، بازمی‌گردند و تجربه‌ی گره‌گشای مقاومت را کنار می‌نهند. مقاومت را باطل و بی‌فرجام می‌شمارند و بی‌اعتنا به خط حسین، به سوی قبله‌ی مذاکره و التماس و ذلت، سجده‌ می‌کنند. وعده‌ی همراهی می‌دهند اما اندکی بیش، دوام نمی‌آورند و به جبهه‌ی مقابل می‌گریزند. برای غربت حسین، بر سینه می‌کوبند، اما برای تداوم راه حسین، قدم برنمی‌دارند. منطق حسین را دفن کرده و قیام خونینش را به یک خاطره‌‌ی محزون فروکاهیده‌اند که بازخوانی سالیانه‌اش، حاصل عملی و عینی ندارد. حق را می‌بینند و می‌یابند، اما جانب لذت و منفعت و تعصب را می‌گیرند. هم‌اشک و هم‌درد حسین هستند، نه هم‌راه و هم‌منطق او. حقیقت را تنها نهاده‌اند و سر در لاک زندگی شخصی فروبرده‌اند. جز به خود نمی‌اندیشند و نصیبی از بی‌تعلقی نبرده‌اند. حسین را برای محرم و هیأت می‌خواهند و نه برای همیشه و جامعه. حزن را بر حماسه ترجیح می‌دهند و مذاکره را بر مقاومت. برای حسین، قیام را می‌پسندند و برای خویش، تقیه را. از حسین، توقع خون دارند و از خویش، توقع اشک. در پوسته‌ها و ظواهر، متوقف مانده‌اند و خط و مرام و منطق حسین را دور افکنده‌اند. هم‌عهد با عافیت هستند و تن به بلا نمی‌سپارند. رفیق منفعت هستند و نارفیق مصیبت. 📚🌷📚
💠 چه کنیم با این تعارض‌ها و تهافت‌ها؟! چه کنیم با این تذبذب‌ها و تلاطم‌ها؟! چه کنیم با این فهم تاریخی‌شده از حسین؟! چه کنیم با ناهمسازی ادعا و عمل؟! چه کنیم با این ارادت‌های منهای اراده‌ی انقلابی؟! تشنگی حسین کجا و خوف اینان از تحریم کجا؟! معامله‌گری اینان کجا و مقاومت حسین کجا؟! او برای دین، هم نان می‌دهد و هم جان، و اینان برای دنیا و لذت، دین‌فروشی می‌کنند. از دین خویش می‌فرسایند برای طلب دنیا. دنیای‌شان تا آنجا دینی‌ست که هزینه ندارد. دین‌داری‌شان، بی‌هزینه و عافیت‌طلبانه و کاسبکارانه است. دکان گشوده‌اند و کیسه دوخته‌اند، اما حسین نیزه‌نشین را می‌ستایند. هرکه به مکتب و مرام حسین، نزدیک‌تر باشد را افراطی و‌ تندرو می‌خوانند؛ چنان‌که در زمانه‌‌ی حسین نیز، او را خارجی شمردند. اهل دنیا، در طلب زندگی هستند و نه مبارزه. و حسین، چه زیبا و‌ موجز، این حقیقت تلخ را در قالب کلمات ریخت و فرمود: «إنَّ الناسَ عَبيدُ الدُّنيا و الدِّينُ لَعقٌ على ألسِنَتِهِم يَحوطُونَهُ ما دَرَّت مَعائشُهُم، فإذا مُحِّصُوا بالبلاءِ قَلَّ الدَّيّانُونَ؛ همانا مردمان، بنده‌ی دنيايند و دين، لقلقه‌ی زبان آنهاست، و هر جا منافع‌شان به‌وسيله‌ی دين، بيشتر فراهم آید، زبان مى‌چرخانند و چون به بلا آزموده شوند، آنگاه دين‌داران، اندكند.» این سخن حسین، اعتراض صریح و گزنده‌ی او به جامعه‌ای است که دین را در سایه‌ی دنیا می‌طلبد و هر آن‌گاه که زمینه‌ی امتحان و ابتلاء فراهم گردد و میان این دو، تزاحم رخ بدهد، دین را به کناری می‌افکند و دنیا را بر صدر می‌نشاند.و منطق حسین را دور افکنده‌اند. هم‌عهد با عافیت هستند و تن به بلا نمی‌سپارند. رفیق منفعت هستند و نارفیق مصیبت. 📚🌷📚
💠 الإمامُ الحسينُ (ع): ویلکم یا شیعه آل ابی‌سفیان ان لم یکن لکم دین و لا تخافون المعاد فکونوا احرارا فی دنیاکم. وای بر شما ای پیروان آل ابوسفیان‌! اگر خدا را نمی‌شناسید، اگر از قیامت نمیترسید [لااقل] در دنيا آزاده باشيد. 📚🌷📚
هدایت شده از یک لاقبای پابرهنه
💠 غربال ابتلائات هيچ كس را رها نمى‌كند و را، طوعاً يا كرهاً، از تمييز مى‌دهد ... مكّارى چون ضحاك بن عبداللَّه نيز نمى‌تواند از چشم ابتلاى دهر پنهان شود ... و فاش بايد گفت، اين محضر عظيم حق جايى براى پنهان شدن ندارد. ضحاك بن عبداللَّه خود گفته است: «چون ديدم كه اصحاب حسين همه كشته افتاده‌اند و جز «سويد بن عمرو بن ابى المطاع خثعمى» و «بشير بن عمرو حضرمى» ديگر كسى نمانده است، به او گفتم: يابن رسول اللَّه، مى‌دانى آن عهدى را كه بين من و توست، من شرط كرده بودم كه در ركاب تو تا آنگاه بمانم كه جنگجويى با تو هست. اكنون كه ديگر كسى نمانده است، آيا مرا حلال مى‌دارى كه از تو انصراف كنم؟ حسين اذن داد كه بروم ... اسبى را كه از پيش در يكى از خيمه‌ها پنهان داشته بودم سوار شدم و به دامنِ دشت كه پر از دشمن بود زدم و گريختم ....» ضحاك بن عبداللَّه از صبح تا غروب عاشورا، همراه اصحاب عاشورايى امام عشق بود، اما جانش، حتى نفسى به ملكوتى كه آن احرار را بار دادند راه نيافت، چرا كه بين خود و حسين شرطى نهاده بود. ، كرم ابريشمى است كه در پيله خفه مى‌شود و بال‌هاى رستاخيزى اش هرگز نخواهد رست. اگر شرط، تعلقی است که حجاب راه می‌شود و تو را از پیوستن به جمع احرار باز می‌دارد ، آن شرط قلّاده‌ایست که شیطان بر گردن تو انداخته است و با آن تو را از صحرای کربلا و از می‌رباید. ضحاک بن عبدالله همه‌ی روز جنگیده بود، اما شهادت همه روز از او گریخته بود. صدفه را در کار خلقت راهی نیست و سرانجام ِ کار ما، بلااستثناء چهره‌ی باطن ماست در آیینه‌ی دهر.‌‌ وَ الَّذِي بَعَثَهُ بِالْحَقِّ لَتُبَلْبَلُنَّ بَلْبَلَةً وَ لَتُغَرْبَلُنَّ غَرْبَلَةً (سوگند به كسى كه محمد را به حق فرستاده است، در غربال ، به هم درآميخته و مى شويد) 📚📚📚