میگفت وقتی حضرتعبدالله امامحسین رو تنها ُ بیکس وسطِ دشمن دید ، دلش طاقت نیاورد ، غیرتش اجازه نداد و رفت بهدلِ جنگ .
وقتی بیجون ُ نفس افتاد رویِ سینهی اباعبدالله ، حضرت سرِ برادرزادهاش رو محکمتر بهسینه چسبوند و زیرِلب قربونصدقهاش میرفت .
شیخشوشتری فرموده بودند که این کارِ امام علت داشت .
میخواست بهسپاهِ دشمن بفهمونه این سینه حرمت داره .. جایِ بوسه هایِ علی و فاطمهاس .
اما دوساعت بعد شمرِ بیحیا باچکمه رویِ سینهی امام پا گذاشت و اسبها بانعلِ تازه از روی پیکر رد میشدن 💔 ..
- محمدحسینحدادیان .نماهنگ عروس دل شکسته.mp3
زمان:
حجم:
3.5M
قدِیهعمرخاطرهداشتزندگیِیهروزمون ..
استاد امینیخواه میگفتند حضرتقاسم در عالمِرویا بهیکی از علما فرمودند که من هم بابالحوائج هستم فقط درگاهم خلوته! ..
- محمدحسینحدادیان .نماهنگ قنداقه.mp3
زمان:
حجم:
5.3M
اشکایِمنِروضهخونهتو ..
- محمدحسینحدادیان .نماهنگ خداحافظ علی اکبر.mp3
زمان:
حجم:
4.5M
دست ُ پامیزدعلی ، زینبصدامیزدحسین ..
یهجا تو دعایِعرفه امامحسین از خدا تشکر میکنه و میگه ممنون که بهابراهیم رحم کردی و نزاشتی پسرش جلویِ چشمش ذبح بشه ..
بمیرم برات اباعبدالله که ارباًاربا شدنِ علیاکبرت رو بهچشم دیدی 💔 ..
هدایت شده از 𝒂𝒃𝒔𝒖𝒓𝒅𝒊𝒕𝒚
بنظرم رفتار و کردار حسینی داشتن مهمه.
چهارتا عکس و متنم میتونه هرکی نمادین بذاره تو چنلش.
چیزی که این مدت زیاد دیدم دلم خواست اینجا بگمش. دیدگاه خودمه.