🔴حکم اعدام برای عوامل شهادت مردم در خوزستان
🔹براساس رای صادره علی مجدم و محمدرضا مقدم، سرکردگان شاخه داخلی گروهک به اتهام سرکردگی و عضویت در گروه باغی شاخه نظامی گروهک تروریستی حرکه النضال العربی داخل ایران، معین خنفری، حبیب دریس، عدنان غبیشاوی و سالم موسوی به اتهام عضویت در گروه باغی شاخه داخلی گروهک تروریستی حرکه النضال العربی، به جهت مقابله مسلحانه با اساس نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق اقدامات تروریستی به اعدام محکوم شدند.
🔹اعضای شاخه نظامی این گروهکتروریستی، درعملیاتهای تروریستی جداگانه 2 بسیجی به نامهای علی صالحیمجد و یونس بحر در آبادان و یکی از کارکنان نیروی انتظامی به نام اللهنظر صفری و یک سرباز وظیفه به نام محمدرضا رفیعی نسب را در بندر امام خمینی به شهادت رسانده بودند.
#خبر
@zandahlm1357
🔴قبوض خانوارهای تحت پوشش رایگان شد
🔹نمایندگان مجلس با اکثریت آرا مصوب کردند که تعرفه آب، برق و گاز مشترکین تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی تا سقف الگوی مصرف بهصورت رایگان محاسبه شود.
#خبر
@zandahlm1357
🔺قهرمانهای حقیقی ما باید لای کتابهای تاریخ خاک بخورن، قهرمانهای پوشالی توی آمریکا فیلماشون چند میلیارد بفروشه
🔹یکی میشه «کریس کایل»، یه تکتیرانداز روانی که افتخارش کشتن مردم بیگناه با سلاح پیشرفتس
🔸یکی هم میشه «عبدالرسول زرین»، برترین تکتیرانداز جهان با رکورد چند برابر «کریس کایل» که فرماندهان ارشد بعثی رو با یه دراگانوف به درک واصل کرده
#خبر
@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥افشاگری مقام معظم رهبری در خصوص استفاده دشمنان از جن
#خبر
@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نسخه پیچی مدل افغانستان برای ایران در شبکه سعودی اینترنشنال؛ حمله نظامی یا حمایت از اغتشاشات در ایران!
🔺 «زلمی خلیلزاد» دیپلمات و سیاستمدار آمریکایی در گفتگو با سعودی اینترنشنال: برای تغییر نظام دو راه هست؛ یا باید از معترضان حمایت کرد که امیدوارم آمریکا اشتباهات اوباما را تکرار نکند و از این فرصت استفاده کند یا حمله نظامی به ایران!
❌ بسیاری از مردم افغانستان، خلیلزاد را مسبب وضعیت کنونی کشورشان میدانند؛ حال این فرد برای ایران آستین بالا زده تا افغانستانی دیگر از ایران ساخته شود!
#خبر
@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مزدوران سعودی نشنال چگونه خوراک این رسانه را تامین میکنن🤔
🔺 طرف داره به شکل مؤدبانه پاسخ میده، میگه خانم ایجاد تنش نکنید
🔸 زنه میگه "اتفاقا هدف من همینه"
دو دقیقه بعد شروع میکنه به شعار دادن و فحش دادن، فیلمی هم که گرفته با کلی کات زدن میفرسته اینترنشنال سعودی
#خبر
@zandahlm1357
📸وقتی خود براندازها هم به مزخرف و ساختگی بودن داستان خودکار بیک هویدا اعتراف میکنن🤔
#خبر
@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دنیا رو عاشقت میکنم!
🔺باز هم کولاک دهه هشتادی ها و دهه نودی ها
🎼 سرودی زیبا از عاشقانه نوجوانان از ملیتهای مختلف با #امام_زمان(عج) با زیرنویس فارسی و انگلیسی
💐 #ماه_شعبان #نیمه_شعبان 💐
#خبر
@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: پيامها در سال ۱۳۸۴ پيام رهبر معظم انقلاب اسلامى به مناسبت آغاز سال ۱۳۸۴ پيام رهبر معظم ان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پيام تسليت رهبر معظم انقلاب اسلامي به مناسبت درگذشت استاد سيد جلال الدين آشتياني
پيام تسليت رهبر معظم انقلاب اسلامي به مناسبت درگذشت استاد سيد جلال الدين آشتياني
بسم الله الرحمن الرحيم درگذشت فيلسوف علامه بزرگوار مرحوم استاد سيد جلال الدين آشتياني رحمت الله عليه را به همه دوستداران علوم عقلي در حوزه و دانشگاه به ويژه اساتيد و دانشجويان فلسفه و عرفان و بالاخص به جمع كثير شاگردان و بهره مندان
از آثار آن فرزانه گرانمايه تسليت عرض ميكنم ايشان يكي از پرورش يافتگان حوزه درسي حضرت امام خميني ره) و استاد علامه طباطبايي و خود در شمار برجسته ترين اساتيد فلسفه و عرفان بودند و فقدان چنين شخصيتي تاسف بار است. از خداوند متعال مغفرت و رحمت واسعه اش را براي آن فقيد سعيد مسالت ميكنم سيد علي خامنه اي چهارم فروردين هشتاد و چهار
.......:
#پیامهای مقام معظم رهبری
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: ۱۱- تکلیف نسل جوان در کسب تحلیل صحیح از مسائل و راه حل برطرف شدن فضای جنجال و تفرقه بسم ال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۱۲- تبیین دقیق و مرزهای مصحلت اندیشی و مصلحت کاری در جامعه
بسم الله الرّحمن الرّحیم. پیرو فرمایشات جنابعالی و سؤالی که دوست دانشجویمان داشتند، من هم به عنوان یک دانشجو یک نکته ای که اوّل فکر میکنم این است که مسلماً دانشجو از آن جایی که کلّا نسل جوان به ویژه دانشجو حقیقت جو است، در مسائل مختلف و کنجکاو، همیشه به دنبال تحلیلهای شفاف و صحیحی از مسائل است، و مسلماً استمرار یک چنین جلساتی که خب یک تبادلی میشود بین پرسشها و مسائل جوانان و پاسخهای جنابعالی، خیلی میتواند کمک کند در اینکه دانشجو به این تحلیلهای درست برسد و دنبال سیاست کاریها و به دامن جناحهای مختلف افتادن نیفتد و در حقیقت یک اندیشه ی سیاسی درست و تدبیر سیاسی داشته باشد. در ادامه سؤالی که من حالا خدمتتان عرض میکنم، در حقیقت یک شبهه و مسئله ای که ما در سالهای گذشته در دانشگاه، بحثهای مختلفی که با دانشجوهای مختلف داشتیم، به آن رسیدیم و آن این است که مسلماً بعد از انقلاب تا حالا ما در تجربه ی حکومت اسلامی، گذشته از همه ی دستاوردهای بزرگی که داشتیم - به لطف پروردگار - مسلّماً به دلیل نوپایی نظام و تجربه ی جدید حکومت اسلامی، با بعضی از نکاتی روبه رو میشویم که به نظر میرسد در اتخاذ سیاستها، روشها یا افرادی که در قسمتهای مختلف هستند، انتخاب و نصبشان، انتخاب مناسب و خیلی صحیحی میتوانسته انجام بگیرد و این انجام نشده و یک بحثی اینجا پیش میآید به عنوان بازنگری در این مسائل، که ما با بعضی از دوستان که بحث میکنیم در مورد بعضی از مسائل، به نظر میرسد که این بحث مصلحت شاید ایجاب کند - بحث
مصلحت - و یا شأن نظام این جا، عدم پیرایش در مورد این مسائل را ایجاب میکند و این بحث همیشه بین ما دانشجوها هست که مصلحت در حقیقت مرزش چیست؟ یعنی مصلحت اندیشی و مصلحت کاری که فکر میکنم این بحث ریشه داری است در کلّ تاریخ و جریانهای مختلف. به نظر خود شما، با توجّه به اینکه همیشه گروههای مختلف و دشمنان نظام و انقلاب استفاده میکنند از این نکات برای اینکه شبهه ایجاد کنند در نسل جوان با تکیه بر اینها. دو تا تحلیل هست، یکی اینکه این مسائل اصلاً در موردش بحث نشود، به خاطر همین بحث مصلحت. یکی اینکه نه، مردم به عنوان محرمان انقلاب، در مورد این مسائل و جزئیاتشان در حقیقت توجیه بشوند و در این مورد توضیح داده بشود. شما به عنوان رهبر معظّم انقلاب نظرتان در مورد برخورد با این مسائل چه خواهد بود؟
خب، این مسائل یکسان نیستند، نمیشود یک حکم کلّی داد. البتّه مصلحت که شما میگوئید، خب مصلحت اندیشی و رعایت مصالح نظام واقعاً یک اصل است؛ در اینکه شکّی نیست. یک وقت مصلحت کشور، مصلحت ملّت اقتضا نمیکند یک اقدامی را، یک حرکتی را، طبعاً مصلحت چیز مهمّی است نباید این را ندیده گرفت. امّا اینکه به بهانه ی مصلحت ما مدام بیائیم کار بد بکنیم، هی مثلاً کارهای بد را استمرار بدهیم، این البتّه خیلی غلط است.
من یک نکته را اوّل بگویم و آن اینکه، به نظر من به مسؤولین شناخته شده ی نظام و کسانی که بارهای سنگین بر دوش دارند، بایستی اعتماد کرد. ببینید شما وقتی که سوار یک اتوبوسی میشوید خب، یک وقت تند میرود، یک وقت کند میرود، یک وقت فرض کنید که ویراژ میدهد، یک وقت سبقت میگیرد، یک وقت نمیگیرد، اگر بنا باشد در هر یک از این قضایا بگوئیم آقا این دفعه شما چرا پا روی ترمز گذاشتید؟ چرا رفتی دنده ی فلان؟ چرا رفتی مثلاً این طرف، چرا مثلاً...، نمیشود که اصلاً، باید اعتماد کرد. وقتی که نشستیم، این آدم را قبول کردیم که اینجا این کار را انجام بدهد، این مسؤولیّت را، باید اعتماد کرد. یک مقداری اش که این است. امّا اینکه درباره ی برخی از مسائل که به نظر ما عیوب میرسد، ما حالا دانشجوها، ما جوانها، ما مجموعه ی خاص، آیا بحث بکنیم یا نکنیم؟
نه، من نمیگویم بحث نباید بکنید؛ نخیر، من اعتقادم این است بحث کنید. منتها سعی کنید بحثتان واقعی باشد؛ یعنی ذهنی نباشد. بحثهای ذهنی که با واقعیتها و با اخبار و حقایق سروکار ندارد، فقط بر اساس تحلیل است خیلی گمراه کننده است. بنده اینجا، یکی از اقبالهایی که دارم، این است که افراد زیادی به عنوان صاحب نظر، ناصح، علاقه مند به بنده، یا احیاناً منتقد، نامههای تحلیلی درباره ی بعضی مسائل مهم مینویسند، من هم بعضی را خودم میخوانم، بعضی را هم خلاصه میکنند، به نظر من میرسانند - غیر از حالا نامههای معمولی که میآید - میبینم خیلی از این تحلیلهایی که انجام میگیرد، ناشی از بی اطّلاعی است، یعنی از یک چیزی خبر ندارند. اگر همین نکته گفته بشود که آقا این حرفی که میگوئید شما فلان کس به فلان کس زده، این را من میدانم که این دنباله را داشته، یا این مقدّمه را داشته، یا اصلاً این حرف گفته نشده، یا در فلان زمان گفته شده؛ اگر همین یک کلمه گفته بشود همه ی این تحلیل طولانی نقش بر آب خواهد شد.
لذاست که من اعتقادم این است، جوانها بخصوص در محیط دانشگاه، بحث و گفتگو و اینها بکنند، امّا سعی کنند واقعیتها و اخبار بر تحلیل آنها سایه بگستراند یا به تعبیر بهتر، پرتو بیفکند، تا تحلیلها واقعی باشد. اگر این کار را بکنید به نظر من خوب است؛ نخیر، بحث کردن اشکال ندارد؛ و نکته ی دوّم اینکه بحثها را نگذارید به جدال کشیده بشود. جدال بد است، که در تعبیرات اسلامی همین جدال بد را تعبیر میکنند به مِراء. مراء یعنی جدال کردن با این، مدام معلومات خود را به رخ کشیدن، دائم در مقام مباحثه انسان بخواهد حرف خودش را حتماً حاکم بکند، این مراء است و این خیلی مذموم است در شرع. عقلاً هم چیز ممدوحی نیست، چیز مذمومی است. همین دو نکته را اگر رعایت کنید، به نظر من هرچه بنشینید، فکر کنید، بحث کنید، جلسات بزرگ تشکیل بدهید، با همدیگر مباحثه کنید، این خوب است؛ این روشنگر و صاف کننده ی ذهنهاست. ان شاءالله موفّق باشید.
#پاسخ پرسشهای دانشجویان
✍مقام معظم رهبری
https://eitaa.com/zandahlm1357
هدایت شده از #مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
کتاب صوتی " روایت رهبری" اثر سید یاسر جبرائیلی
تولید : ایران صدا
#روایت_رهبری
#سید_یاسر_جبرائیلی
#تاریخ_معاصر #انقلاب_اسلامی
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
📗کتاب صوتی #روایت_رهبری قسمت 2⃣1⃣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Part13_روایت رهبری.mp3
20.64M
📗کتاب صوتی
#روایت_رهبری
قسمت 3⃣1⃣
💠این #مَکر با #خدا است! والله خیر الماکرین
🔹اگر درخت معاصی در مزرعه دل انسانی بارمند و برومند گردید و ریشه اش محکم شد، نتایجی بس ناهنجار دهد، که یکی از آنها آن است که انسان را از توبه بکلی منصرف می کند، و اگر گاهگاهی نیز متذکر آن شود، بتسویف و امروز و فردا و این ماه و آن ماه کار را می گذراند، و با خود می گوید که در آخر عمر و زمان پیری توبه صحیحی می کنم. غافل از آنکه این مکر با خدا است، و الله خیر الماکرین. گمان نکن که پس از محکم شدن ریشه گناهان انسان بتواند توبه نماید، یا آنکه بتواند به شرایط آن قیام نماید.
#امام_خمینی
📚چهل حدیث، صفحه ٣٠١
https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽
#تلاوت_قرآن
🎙 قاری:
#استاد_متولی_عبدالعال
📖 سوره مبارکه حمد
┅═✼✿✵📖✵✿✼═
هر روز با امام رضا
@zandahlm1357
@HashtominEmam
آرشیو
مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
آيا نشنيده اي كه) هزاران نفر از بني اسرائيل از ترس طاعون و مرگ از شهرهاي خود گريختند، اما خداوند هم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
جاثليق گفت: هر مطلبي را كه از انجيل
بيان فرمودي ما بدان معترفيم، حضرت فرمود: اي جاثليق، آيا اينها (كه گفتم) در انجيل آمده است؟ عرض كرد: آري، حضرت رضا (ع) فرمود: اي جاثليق، آيا به من ميگويي كه وقتي انجيل اول را گم كرديد آن را نزد چه كسي يافتيد، و اين انجيل (فعلي) را چه كسي براي شما ساخت؟ عرض كرد: ما انجيل را فقط يك روز گم كرديم و سپس آن را تر و تازه يافتيم و يوحنا و متّي بودند كه آن را برايمان پيدا كردند. حضرت رضا (ع) فرمود: چه اندك است شناخت و آگاهي تو از راز انجيل و علماي آن، اگر مطلب چنان باشد كه تو ميگويي پس چرا درباره انجيل دچار اختلاف شديد، اختلاف درباره انجيلي به وجود آمد كه امروزه در اختيار شماست، اگر اين انجيل همان انجيل اول بود درباره آن اختلاف نظر پيدا نمي كرديد، اما اينك من تو را از سرّ اين مطلب آگاه ميسازم. بدان كه چون انجيل اوليه گم شد نصارا نزد علماي خود رفتند و گفتند: عيسي بن مريم (ع) كشته شد و انجيل را هم گم كرده ايم، اينك شما علما چه در دست داريد؟ لوقا و مرقابوس به ايشان گفتند: انجيل در سينههاي ماست و ما در هر يكشنبه يك سفر آن را براي شما ميخوانيم. بنابر اين، ناراحت نباشيد و كليساها را خالي نگذاريد؛ زيرا ما در هر يكشنبه يك سفر يك سفر
از آن را براي شما تلاوت ميكنيم تا اين كه همه آن را برايتان جمع كنيم. پس لوقا و مرقابوس و يوحنا و متّي با هم نشستند و اين انجيل (فعلي) را، بعد از آن كه انجيل اوليه را گم كردند، برايشان نوشتند. اين چهار نفر شاگرد شاگردان اوليه بودند، اين را ميدانستي؟ جاثليق عرض كرد: اين را نمي دانستم ليكن حالا دانستم، و بر من معلوم شد كه شما اطلاعات زيادي در باره انجيل داريد، و از معلومات شما چيزهايي دانستم كه قلبم بر حقانيت آنها گواهي ميدهد، و بر فهم و شناخت من بسيار افزوده شد. حضرت رضا (ع) فرمود: گواهي اين چهار نفر در نزد تو چگونه است؟ عرض كرد: معتبر است، همه اينها علماي انجيل هستند و گواهي كه دهند درست است، حضرت رضا (ع) به مأمون و اعضاي خانواده اش و ديگران كه در آن مجلس حضور داشتند، فرمود: شما گواه باشيد كه او چه گفت، همگي گفتند: گواه
هستيم. آن گاه به جاثليق فرمود: تو را به حق فرزند (عيسي) و مادرش سوگند، آيا ميداني كه متّي گفته است: مسيح فرزند داود ابن ابراهيم بن اسحاق بن يعقوب بن يهودا بن حضرون است، و مرقابوس درباره نسب عيسي بن مريم گفته است: او كلمه خداست كه خداوند آن را در پيكري آدمي دميد و تبديل به يك انسان شد، و لوقا گفته است: عيسي بن مريم
و مادرش دو انسان بودند از گوشت و خون، و روح القدس به كالبد آنان در آمد، با اين حال تو ميگويي كه عيسي درباره خود گفته است: حقيقتي را برايتان بگويم اي گروه حواريان، همانا به آسمان بالا نرود مگر آنچه از آسمان فرود آمده باشد، بجز آن اشتر سوار خاتم پيامبران كه به آسمان بالا ميرود و فرود ميآيد. درباره اين سخن چه ميگويي؟ جاثليق عرض كرد: اين سخن عيسي است و آن را انكار نمي كنيم، حضرت رضا (ع) فرمود: پس راجع به شهادت لوقا و مرقابوس و متّي در حق عيسي و نسبتي كه برايش ذكر كرده اند چه ميگويي؟ جاثليق عرض كرد: به عيسي دروغ ميبندند، حضرت رضا (ع) فرمود: اي جماعت حاضر، آيا همين او نبود كه شهادت اين عده را معتبر دانست و گواهي داد كه ايشان علماي انجيل هستند و هر چه بگويند درست است؟ جاثليق عرض كرد: اي دانشمند مسلمانان، دوست دارم مرا از كار اين عده معاف بداري، حضرت فرمود: باشد، معاف كرديم، اي مرد نصراني هر سؤال ديگري به نظرت ميرسد بپرس، جاثليق عرض كرد: ديگران از شما بپرسند؛ چرا كه به
حقّ مسيح سوگند من خيال نمي كنم در بين دانشمندان مسلمانان همانند شما وجود داشته باشد. حضرت رضا (ع) رو به رأس الجالوت كرد و فرمود: تو از من ميپرسي يا من از تو بپرسم؟ عرض كرد: من ميپرسم، اما
هيچ دليلي از شما نمي پذيرم مگر آن كه از تورات باشد يا از انجيل يا از زبور داود و يا در صحف ابراهيم و موسي آمده باشد، حضرت رضا (ع) فرمود: هيچ دليلي را از من مپذير مگر آن كه تورات از زبان موسي بن عمران گفته باشد، يا انجيل از زبان عيسي بن مريم، يا از زبور از زبان داود، رأس الجالوت گفت: نبوّت محمد را چگونه ثابت ميكني؟ حضرت رضا (ع) فرمود: موسي بن عمران و عيسي بن مريم، و داود خليفه خداي عزّوجلّ در روي زمين به نبوت آن جناب گواهي داده اند، رأس الجالوت عرض كرد: ثابت كنيد كه موسي بن عمران چنين گفته است: حضرت رضا (ع) فرمود: اي مرد يهودي، آيا ميداني كه موسي به بني اسرائيل سفارش كرد و فرمود: بزودي پيامبري برايتان خواهد آمد كه از برادران شماست، او را تصديق كنيد، و گفته هايش را بپذيريد، اگر از خويشاوندي اسرائيل با اسماعيل و نسبي كه از جانب ابراهيم (ع) ميان آن دو هست اطلاع داري بايد بداني كه بني اسرائيل برادراني جز فرزندان اسماعيل ندارند؟ رأس الجالوت عرض كرد: اين سخن موسي است و ما آن را ردّ نمي