eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.7هزار دنبال‌کننده
48.9هزار عکس
35.6هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamusiqiirani.mp3
3.56M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 نرفت تا تو برفتی خیالت از نظرم برفت در همه عالم به بی دلی خبرم نه بخت و دولت آنم که با تو بنشینم نه صبر و طاقت آنم که از تو درگذرم من از تو روی نخواهم به دیگری آورد که زشت باشد هر روز قبله دگرم بلای عشق تو بر من چنان اثر کرده‌ست که پند عالم و عابد نمی‌کند اثرم قیامتم که به دیوان حشر پیش آرند میان آن همه تشویش در تو می‌نگرم به جان دوست که چون دوست در برم باشد هزار دشمن اگر بر سرند غم نخورم نشان پیکر خوبت نمی‌توانم داد که در تأمل او خیره می‌شود بصرم تو نیز اگر نشناسی مرا عجب نبود که هر چه در نظر آید از آن ضعیفترم به جان و سر که نگردانم از وصال تو روی و گر هزار ملامت رسد به جان و سرم مرا مگوی که سعدی چرا پریشانی خیال روی تو بر می‌کند به یک دگرم 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🆔 @zandahlm1357
مقام عرشی حضرت زهرا_9.mp3
13.23M
"س" ۹ ✨ ـ چرا حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها ، بعد از شهادت حضرت رسول صلی‌الله‌علیه‌و‌آله، آنهمــــه بی‌تابی و بی‌قراری می‌کردند؟ ـ مگر ایشان، تجلّی اسم "صبور" خداوند نیستند؟
9.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ارزش کار برای ارواحنا فداه رو قیاس نکنید با کارهای دیگری در دنیا @zandahlm1357
تکنیکهای و رسانه ای در جنگ نرم 18- انتقال کانون توجه با نقل خبر از دیگران در این شیوه ، رسانه بدون اینکه وارد تولید خبر شود ، با استفاده از خبری که از طرف دیگر رسانه ها تولید شده ، پیام و اطلاعات القایی خود را منتشر می کند. ممکن است شبکه بی بی سی خبری را منتشر کند که قبلاً توسط یکی از خبرگزاریهای محلی منطقه پخش شده باشد و با این توجیه که به منبع اصلی خبر دسترسی نداشته ، مجدداً اقدام به انتشار آن نماید. بهره برداری هدفمند و تغییر توجه از موضوعی ( شخص ، مکان ، جریان ، ...) به موضوعی دیگر از مهمترین اهداف این روش است. در این تکنیک رسانه دوم (مثلاً بی بی سی) ، قصد دارد با استفاده از خبری که توسط یک رسانه محلی (مثلاً خبرگزاری کویت) منتشر شده ، توجه مخاطب را از هر حدس و گمانی نسبت به نیات و اهداف خود منحرف نموده و تبعات آنرا متوجه رسانه محلی کند. با استفاده از این روش می توان: 1- از پیام دیگران در تقویت مواضع رسانه خودی استفاده کرد. 2- مسئولیت صحت خبر را به دیگری وانهاد. 3 -توجه اذهان عمومی را نسبت به موضوعی خاص تقویت یا تضعیف کرد. به این مثال توجه فرمایید: « شبکه خبری بی بی سی - به نقل از خبرگزاری کویت - بار دیگر انفجار در بخشی از خاور میانه ، آتش تروریسم را در منطقه شعله ور کرد. بر اثر انفجار در پایگاه نیروی دریایی امریکا در آبهای ساحلی عربستان 32 نفر کشته شدند. این پایگاه در خلیج فارس و روبروی ایران قرار دارد. شبکه تلویزیونی کویت از انتشار اعلامیه ای توسط یک گروه بنیادگرا پس از این انفجار خبر داد. ایران از جمله کشورهایی است که از بنیادگرایی حمایت می کنند.» همانگونه که مشاهده می شود ، با نقل خبر منتشر شده توسط خبرگزاری کویت ، توجه مخاطب از حادثه ای در سواحل عربستان ، به انفجاری تروریستی و انتساب آن به ایران معطوف می شود ، ضمن آنکه بی بی سی موضعی دال بر بی طرفی نیز از خود به نمایش گذاشته است.
📛نقش بریتانیا در قحطی ایرلند ! ‼️حدود یک میلیون نفر در ایرلند بر اثر گرسنگی یا بیماری های مرتبط با قحطی جان خود را از دست دادند و شاید حدود دو میلیون نفر مهاجرت کردند. 🔻 تونی بلر، نخست وزیر بریتانیا، از نقش بریتانیا در قحطی سیب زمینی که ایرلند را در اواسط قرن نوزدهم ویران کرد، ابراز تاسف کرد, اگرچه اظهارات او قوی ترین اعتراف یک نخست وزیر بریتانیا به گناه بود، اما تونی بِلر از عذرخواهی کامل از طرف کشورش خودداری کرد! 🔻نقش بریتانیا در قحطی سیب زمینی، که ناشی از یک بیماری مرگبار سیب زمینی بود که محصول اصلی ایرلند را از بین برد و به طور نامتناسبی بر فقرای کشور و کاتولیک های رومی آن تأثیر گذاشت, مدتهاست که خشم عمیقی را در میان ایرلندی ها برانگیخته است. ‼️آنچه در ایرلند در زمان قحطی اتفاق افتاد با تعاریف نسل کشی در مواد 2 و 3 م کنوانسیون سازمان ملل متحد در مورد نسل کشی مطابقت دارد !! 🌐https://www.washingtonpost.com/opinions/the-famine-plot-englands-role-in-irelands-greatest-tragedy--by-tim-pat-coogan-and-the-graves-are-walking-the-great-famine-and-the-saga-of-the-irish-people-by-john-kelly/2013/01/12/22971008-3d7b-11e2-a2d9-822f58ac9fd5_story.html 🌐https://www.britannica.com/summary/Great-Famine-Irish-history
🔥تاریخچه پیدایش فرقه بهائیت (۲) پس از اعدام سید علی محمد شیرازی میرزایحیی فرزند میرزاعباس نوری و ملقب به «صبح ازل»، جانشین او و برادر بزرگتر میرزایحیی، میرزاحسینعلی نوری منشی وی شد؛ اما پس از مدتی میرزاحسینعلی نیز ادعای جانشینی باب را کرد و خود را «بهاءالله» خواند و عده‌ای از پیروان باب به وی گرویدند،[۱] در این هنگام بابی‌هایی که بر جانشینی میرزایحیی باقی مانده بودند، «ازلی» نام گرفتند و هواداران نوری «بهائی» خوانده شدند.[۲] به‌تدریج کشمکش‌های ازلی‌ها و بهائی‌ها شدت گرفت و آنان بسیاری از اسرار یکدیگر را فاش کردند.[۳] با تصمیم میرزاتقی‌خان امیرکبیر صدراعظم ناصرالدین‌شاه برای مقابله جدی با فتنه باب، نوری در سال ۱۲۶۷ق/ ۱۲۳۰ش ناچار از ایران خارج شد و به کربلا رفت؛ ولی پس از برکناری و قتل امیرکبیر در ۱۲۶۸ق/ ۱۲۳۱ش او به دعوت میرزاآقاخان نوری صدراعظم به تهران بازگشت.[۴] پس از سوء قصد عده‌ای از بابیان به ناصرالدین‌شاه در ۲۸ شوال ۱۲۶۸ق/ ۲۴ مرداد ۱۲۳۱ش و بازداشت آنان، نوری که به سفارت روس پناهنده شده بود، بازداشت و زندانی شد؛ ولی چهار ماه بعد با وساطت میرزاآقاخان نوری آزاد و برای همیشه به عراق تبعید شد. میرزایحیی نیز با نام مستعار و لباس مبدل به بغداد رفت و به او پیوست[۵] ولی رفتار زشت و آشوبگرانه بابیان در عراق، ازجمله دزدی و غارت اموال مردم، موجب شد مدتی بعد دولت عثمانی در سال ۱۲۸۰ق/ ۱۲۴۲ش آنان را از آنجا به استانبول و سپس به شهر «ادرنه» در آن کشور تبعید کند.[۶] حکومت عثمانی برای پایان‌دادن به درگیری و کشت و کشتار میان ازلی‌ها و بهائی‌ها که بر سر جانشینی باب با هم رقابت داشتند، در سال ۱۲۸۵ق/ ۱۲۴۷ش بهائی‌ها را به شهر «عکا» در فلسطین و ازلی‌ها را به بندر ماغوسه (فاماگوستا) در جزیره قبرس فرستاد[۷] و میرزایحیی در سال ۱۳۳۰ق/ ۱۲۹۱ش در آنجا مرد. پس از مرگ وی میرزاهادی دولت‌آبادی و سپس برادرش میرزایحیی دولت‌آبادی پیشوای ازلیان شدند و با مرگ آن دو، ازلیان رو به ضعف رفتند و منقرض شدند.[۸] نوری نیز که مدت نُه سال در قلعه‌ای در منطقه عکا تحت نظر بود، سرانجام در دوم ذیقعده ۱۳۰۹ق/ ۱۲۷۱ش در سن ۷۵سالگی مرد.[۹] پس از مرگ نوری، به موجب وصیت وی پسرش عباس افندی معروف به «عبدالبهاء» جانشین او شد.[۱۰] آقاجان کاشانی و چند تن از نزدیکان نوری با نوشتن متون و فرستادن پیام برای بهائیان، در مقام انکار جانشینی افندی برآمدند و وی را خارج از دین بهاء خواندند.[۱۱] ادامه دارد... 📗[۱]جواهری، بهائیت پادجنبش تجدید حیات ملت ایران، ۲۰۲–۲۰۳؛ ربانی گلپایگانی، فرق و مذاهب کلامی، ۳۴۰. 📗[۲]مکی، زندگانی میرزاتقی‌خان امیرکبیر، ۳۲۳–۳۲۴؛ نجفی، بهاییان، ۳۱۷–۳۱۸. 📗[۳]جواهری، بهائیت پادجنبش تجدید حیات ملت ایران، ۲۰۲–۲۰۳. 📗[۴]نجفی، بهاییان، ۱۹۴–۱۹۵. 📗[۵]جواهری، بهائیت پادجنبش تجدید حیات ملت ایران، ۱۹۵–۱۹۶؛ زاهد زاهدانی، بهائیت در ایران، ۱۹۳. 📗[۶]زاهد زاهدانی، بهائیت در ایران، ۱۹۳؛ جواهری، بهائیت پادجنبش تجدید حیات ملت ایران، ۱۹۷–۲۰۱. 📗[۷]زاهد زاهدانی، بهائیت در ایران، ۱۹۶–۱۹۷؛ جواهری، بهائیت پادجنبش تجدید حیات ملت ایران، ۲۰۳. 📗[۸]مکی، زندگانی میرزاتقی‌خان امیرکبیر، ۳۲۶–۳۲۷؛ جواهری، بهائیت پادجنبش تجدید حیات ملت ایران، ۲۰۴. 📗[۹]جواهری، بهائیت پادجنبش تجدید حیات ملت ایران، ۲۰۴. 📗[۱۰]جواهری، بهائیت پادجنبش تجدید حیات ملت ایران، ۲۱۰. 📗[۱۱]زعیم‌الدوله، مفتاح باب الابواب یا تاریخ باب و بهاء، ۲۹۹.
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️چرا دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی ایران، روی قضیه عفت و حیا دست گذاشته است؟