eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
47.9هزار عکس
34.8هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
پرسمان.mp3
2.89M
🔊 پاسخ استاد به سـوالی با محوریت " فـرزنـدان" 🔸پاسخ به سوالات مخاطبین 🔹 🔸قـسـمـت: بـیـسـت‌ و پـنـجـم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ▪️ بیچاره ماهی آکواریوم ↩️ روایت یک داســــــتان زیبا و یک نکته ی مهم! با ارســـــال این پسـت برای عــزیزانتون یک هدیـ🎁ـه معنوی زیبا تقدیمشون کــنــــید🌹 ┈┈••••✾•🍃💎🍃•✾•••┈┈
ج3خا4-01.02.21.mp3
9.28M
🎙صوت: ️🌸🌿موضوع: آثار قطع صله رحم 👤مدرس: 🌿🌸🍃❀🌸❀🍃🌸🌿 ✨✨✨✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ برادرِ من؛ خواهرِ من! باید مراقب بود... توی مراودات خانوادگی یک وقتهایی اتفاقات بدی می‌افته... ⭕️ قسمت سی و ششم 🔹 جلسه پرسش و پاسخ مهارت های ارتباطی زوجین 🔺محسن پوراحمد خمینی، روان‌شناس 🌼 ...
دشمن علی کافر است علاوه بر این دلائل اخبار بسیاری در کتب معتبره اکابر علماء خودتان از قبیل تفسیر جلال الدین سیوطی و تفسیر امام ثعلبی و مودة القربی میر سید علی همدانی و مسند امام احمد بن حنبل و صواعق ابن حجر و مناقب خوارزمی و فضایل ابن مغازلی شافعی و ینابیع المودة سلیمان بلخی حنفی و شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید معتزلی و اوسط طبرانی و ذخایر العقبی امام الحرم و خصائص العلوی امام ابو عبد الرحمن نسائی و کفایت الطالب گنجی شافعی و مطالب السئول محمّد بن طلحه شافعی و تذکرة الخواص سبط ابن جوزی و فصول المهمّه ابن صباغ مالکی و دیگران متکاثرا بالفاظ و عبارات مختلفه درج گردیده که رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم فرمود لا یحبّ علیّا الاّ مؤمن و لا یبغضه الاّ کافر و در بعض اخبار است الاّ منافق [۲] که در شبهای قبل مشروحا نقل نمودم. بدیهی است هر یک از دو کلمه کافر و منافق در حدیث باشد دلالت تامه دارد که دشمن علی علیه السّلام در آتش است زیرا که خداوند متعال وعده فرموده در قرآن مجید با کمال صراحت که منزلگاه کفار و منافقین در درکات جهنم می‌باشد. چنانچه محمّد بن یوسف گنجی شافعی در آخر باب ۳ کفایت الطالب مسندا نقل نموده که محمّد بن منظور طوسی گفت ما در نزد امام احمد بن حنبل (امام الحنابله) بودیم مردی باو گفت یا ابا عبد اللّه چه می‌گوئی در حدیثی که نقل می‌نمایند از قول علی کرم اللّه وجهه که فرمود انا قسیم النار یعنی من قسمت کننده اهل آتش می‌باشم احمد گفت کیست که انکار نماید این حدیث را مگر نه این است که ما روایت نموده ایم از رسول خدا صلّی اللّه علیه و آله و سلّم که بعلی علیه السّلام فرمود لا یحبّک الاّ مؤمن و لا یبغضک الاّ منافق یعنی تو را دوست نمی دارد مگر مؤمن و دشمن نمی دارد مگر منافق-گفتیم بلی چنین است آنگاه احمد مطلب را توجیه نمود گفت پس مؤمن در کجاست گفتیم در بهشت گفت منافق در کجاست گفتیم در آتش گفت پس صحیح است که علی قسمت کننده آتش است (یعنی دشمن علی منافق است بفرموده پیغمبر و منافق ---------- [۲]: ۲) دوست نمی دارد علی را مگر مؤمن و دشمن نمی دارد او را مگر کافر-مگر منافق. بحکم آیه ۱۴۴ سوره ۴ (نساء) إِنَّ الْمُنٰافِقِینَ فِی الدَّرْکِ الْأَسْفَلِ مِنَ النّٰارِ وَ لَنْ تَجِدَ لَهُمْ نَصِیراً [۱] . در درک اسفل و طبقۀ زیرین جهنم خواهد بود پس دشمن علی علیه السّلام در طبقۀ زیرین جهنم عذاب خواهد گردید و عذاب منافقین از عذاب کفار بحکم همین آیه شریفه سخت تر خواهد بود). و نیز در جمیع کتب معتبره خودتان ثبت است که رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم فرمود من ابغض علیّا فقد ابغضنی و من ابغضنی فقد ابغض اللّه [۲] از این قبیل اخبار بقدری زیاد است که در حد تواتر معنوی قرار گرفته شیخ- آیا از مثل شمائی سزاوار است که زبان جسارت و قدح باز کنید بفرد شایسته ای از صحابه پیغمبر صلّی اللّه علیه و سلّم مگر نه اینست که خداوند آیات چندی در مدح و ثنای اصحاب آن حضرت نازل و در آنها نوید و مغفرت و خوشنودی بآنان داده است و معاویه خال المؤمنین رضی اللّه عنه مسلّما از صحابه مکرم و مشمول آیات مدح و رضا و خوشنودی می‌باشد آیا اهانت بصحابه اهانت بخدا و رسول نمی باشد. ---------- [۱]: ۱) البته منافقین را در جهنم پست ترین جایگاه است و برای آنان هرگز یاوری نخواهی یافت. [۲]: ۲) هر کس علی (علیه السّلام) را دشمن بدارد پس بتحقیق مرا دشمن داشته و کسی که مرا دشمن بدارد پس بتحقیق خدا را دشمن داشته است. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamusiqiirani-5 - ساز و آوازِ شور.mp3
4.81M
5 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 سحر جانم برآمد بی تو از لب گمان بردم تویی از در درآیی بر آن بودم که از آهن کنم دل ندانستم که تو آهن ربایی سخن‌ها دارم از دست تو در دل ولیکن در حضورت بی زبانم اگر تو سرو سیمین تن بر آنی که از پیشم برانی من بر آنم که تا باشم خیالت می‌پرستم و گر رفتم سلامت می‌رسانم 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🆔@zandahlm1357
مقام عرشی حضرت‌زهرا_11.mp3
13.7M
"س" ۱۱ ✨نزول حضرت جبرئیل علیه‌السلام، بر اول بانوی خلقت، تماماً برای شرح آینده‌ی تاریخ اسلام بوده ، اخباری که سراسر با درد و مصیبت و شکست همراه است! ✦ اما در این اخبار، تنها دو اتفاق بود، که آب خنکی بر شعله‌‌ی نگرانی‌های آخرالزمانیِ حضرت زهرا "س" شد! کدام دو اتفاق ؟ b2n.ir/361068
تکنیکهای و رسانه ای در جنگ نرم 20- ایجاد شک دشمن در مواجهه با خبری که همسو با مواضع او نبوده و امکان حذف یا سانسور آن نیز وجود نداشته باشد ، به ایجاد شک و تردید نسبت به صحت آن رویداد در ذهن مخاطب می پردازد. در بکارگیری این شیوه نه تنها اطلاعات را حذف نمی کند ، بلکه ، تلاش می کند با درج عین مطلب ، و با بکارگیری عبارات و کلماتی که دارای بار معنایی شک برانگیز و تردید آفرین است ، مخاطب را نسبت به خبر بدبین یا دچار شک کند. در این تکنیک از کلمات : « ادعا » و « مدعی » بسیار استفاده می شود. منتشر کننده خبر با بکارگیری این واژه ها در عباراتی مانند: « ادعا می کند ... » ، « مدعی شد ... » ، « بنابر اظهار این مقام ... » ، « بر اساس آنچه گفته می شود ... » و ... می تواند ذهن مخاطب را در مورد آنچه می شنود یا می خواند دچار شک کند. در تکنیک ایجاد شک موارد زیر مورد نظر است: 1- این شیوه با هدف رد ضمنی اخبار یک رویداد بکار می رود. 2- رسانه را از اتهام سانسور و حذف اطلاعات دور می کند. 3- ذهن مخاطب را در مورد صحت اصل خبر متزلزل نموده و وی را به سوی حدسهای نادرست و گمانه زنیهای بیشتر و همچنین آشفتگی خبری سوق میدهد. به این مثالها توجه فرمایید: 1- به ادعای مقامات ایرانی ، منشاء آلودگی هسته ای مشاهده شده در ماشینهای سایت ... ، ناشی از دست دوم بودن آنها است. 2- ایران مدعی شد ، موفق به ساخت موشک فراصوت شده است. 3- وزیر بهداشت ایران ادعا کرد مراحل تولید واکسن کرونا در داخل کشور به پایان رسیده است.
🇬🇧 ⛔️ اردوگاه کار اجباری یا قتلگاه ۲۲هزار کودک 🔻در سال 1901، جنگی بین بریتانیا و مهاجران سفیدپوست هلندی ( بوئرها که خود اشغالگر آفریقا بودند ) در آفریقای جنوبی آغاز شد 🔻 با توجه به برتری نظامی و عددی بریتانیا، بوئرها تصمیم به جنگ چریکی گرفتند.  ‼️در پاسخ، انگلیسی ها سیاست «زمین سوخته» را اتخاذ کردند که در آن شهرک های بوئر را سوزانده و ویران می کردند تا آنها را از خانه و منابع غذایی محروم کنند. 🔻 دهها هزار مرد ، زن و کودک به زور به اردوگاه ها منتقل شدند. ‼️ بریتانیایی ها ادعا کردند که این یک اقدام بشردوستانه برای مراقبت از بوئرهای آواره می باشد. ⛔️ از 115000 نفر در اردوگاه ها، تقریباً 28000 نفر جان باختند که حدود 22000 نفر از آنها کودک بودند. تعداد کشته شدگان حدود 10 درصد از جمعیت بوئر را تشکیل می دادند. حدود 20000 سیاه پوست نیز در اردوگاه های دیگر جان باختند. 🔻 در سیستم اردوگاه های کار اجباری اولین باری بود که یک ملت به طور کامل و سیستماتیک هدف قرار می گرفت. 💠روایت گاردین 🌐 https://www.theguardian.com/world/2001/dec/09/paulharris.theobserver 🔴 چهره واقعی غرب مدعی حقوق بشر
🔥تاریخچه پیدایش فرقه بهائیت (۳) این نخستین انشعاب در بهائیت بود. مخالفان افندی، پیروان وی را «مارقین» و شورشگر می‌نامیدند و پیروان افندی نیز مخالفان را بی‌دین یا «ناقضین» می‌گفتند. گروه اول به «بهائی ثابت» و گروه دوم به «بهائی موحد» معروف شدند.[۱] کوشش‌های افندی برای توسعه بهائیت، این گروه را تا حدی شهرت بخشید.[۲] او در ۱۳۴۰ق/ ۱۳۰۰ش درگذشت و در حیفا دفن شد. در مراسم خاکسپاری او نمایندگانی از دولت انگلیس حضور داشتند و وینستون چرچیل نخست‌وزیر وقت انگلیس نیز با ارسال پیامی مرگ او را به بهائیان تسلیت گفت.[۳] بنابر وصیت عباس افندی باید ۲۴ تن از فرزندان شوقی افندی (ربانی) دخترزاده وی که جانشین او شده بود، نسل پس از نسل با لقب «ولی امرالله» رهبری بهائیان را بر عهده می‌گرفتند.[۴] شوقی تحصیلات دانشگاهی داشت و با کمک پدر و مادر و همسر کانادایی‌اش «ماری ماکسول» معروف به روحیه ماکسول، طرح گسترش تشکیلات اداری و جهانی بهائیت را به صورت احزاب متداول اروپا و آمریکا پایه‌ریزی کرد.[۵] پس از تأسیس رژیم اسرائیل در سال ۱۹۴۸م/ ۱۳۲۹ش علاوه بر اعلام موافقت بهائیان با آن، وی به دیدار رئیس‌جمهور این رژیم رفت و دوستی بهائیان با آنان را اعلام کرد[۶] و رژیم غاصب نیز بهائیت را به عنوان یک مذهب به رسمیت شناخت.[۷] ادامه دارد....  📗[۱]زعیم‌الدوله، مفتاح باب الابواب یا تاریخ باب و بهاء، ۳۱۵–۳۱۶؛ مهتدی، اسناد و مدارک صبحی دربارهٔ بهائیگری، ۲/۱۵۳؛ جواهری، بهائیت پادجنبش تجدید حیات ملت ایران، ۲۱۰. 📗[۲]زعیم‌الدوله، مفتاح باب الابواب یا تاریخ باب و بهاء، ۲۲۹ و ۲۹۹. 📗[۳]جواهری، بهائیت پادجنبش تجدید حیات ملت ایران، ۲۱۲. 📗[۴]جواهری، بهائیت پادجنبش تجدید حیات ملت ایران، ۲۱۴ و ۲۱۹. 📗[۵]جواهری، بهائیت پادجنبش تجدید حیات ملت ایران، ۲۱۶؛ زاهد زاهدانی، بهائیت در ایران، ۲۵۶. 📗[۶]نجفی، بهاییان، ۶۶۷. 📗[۷]نجفی، بهاییان، ۲۱۸؛ زاهد زاهدانی، بهائیت در ایران، ۲۵۷. @zandahlm1357
📰کدام پیامک‌ها را هرگز باز نکنیم؟ 🔹چنانچه تلفن همراه هوشمند دارید، هر روز پیامک‌های مختلفی از منابع ناشناس دریافت می‌کنید و به راحتی از کنار آن می‌گذرید، در حالی که ممکن است با بازکردن آن پیامک، گوشی شما هک شده و حساب بانکی شما خالی شود. @zandahlm1357