eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.7هزار عکس
36.3هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
تمام آثار زوجیت بر زن متعه مترتب است داعی- معلوم می‌شود روی نظر بدبینی توجه کامل بکتب فقهیۀ شیعه ننموده اید و الا این اشکال را نمی نمودید چه آنکه می‌دیدید که تمام آثار زوجیّت بر زن متعه مترتب است مگر آنچه با دلیل خارج شود. و دیگر آنکه متعه قسمی از نکاح مسلّم است و صدق زوجیت بر او محقق است که برای سهولت و آسانی امت و جلوگیری از زنا ببعض از شرائط و تکلّفات آن فضلا و لطفا تخفیف داده شده و اما راجع بشرائط: اوّلا معلوم نیست که ارث از لوازم ثابته زوجیّت باشد چه بسیار زنان اند که با علاقه زوجیّت ارث از شوهر نمی برند مانند زوجه کتابیّه و ناشزه و قاتلۀ زوج خود که با وجود صدق اسم زوجه از ارث ممنوع است. ثانیا ممنوع بودن زن متعه از حق الارث هم بطور قطع معلوم نیست چون فتاوای فقهاء دربارۀ آنها مختلف است چنانچه فتاوای فقهاء شما هم در احکام مختلف است. ثالثا اجماع امامیه بر آنست که زن متعه هم باید عدّه نگهدارد و اقل مدت عدّه را چهل و پنج روز مقرر داشته اند و اگر شوهر او بمیرد باید عدّه وفات که چهار ماه و ده روز است نگهدارد خواه مدخوله باشد یا غیر مدخوله یائسه باشد یا غیر یائسه. رابعا حق النفقه جزء حتمی لوازم زوجیّت نیست چه بسا زنانی که در علاقه زوجیّت هستند و از حق النفقه محروم اند مانند ناشزه و کتابیّه و قاتلۀ زوج خود. خامسا تمامیّت مدّت البته طلاق او می‌باشد و همچنین بذل مدّت نمودن زوج در بین مدّت نیز طلاق او می‌باشد. پس این شرایطی که فرمودید هیچ کدام موضوعیّت ندارد چنانچه نابغة البشر علاّمه حلّی حسن بن یوسف بن علی بن مطهر جمال الدین قدّس سرّه القدّوسی که از مفاخر علمای شیعه است در مقابله با علمای بزرگ شما همین دلائل را بر ردّ گفتار آنها بنحو أتم و أکمل تفصیلا شرح داده که دعاگو جهت ضیق وقت باختصار کوشیدم (هر کس طالب تفصیل کلام و تحقیق بیان است مراجعه کند بکتاب مباحثات سنّیه و معارضات نصیریه و سایر مؤلّفات آن مرحوم طاب ثراه). شیخ- از آیه شریفه گذشته احادیث بسیاری رسیده که در زمان رسول خدا صلّی اللّه علیه و سلّم حکم متعه نسخ گردیده است. داعی- متمنی است بیان فرمائید حکم نسخ در کجا وارد گردیده. شیخ- باختلاف نقل گردیده بعضی از آنها در فتح خیبر بوده و در بعض اقوال روز فتح مکه و در بعض روایات در حجّة الوداع و بعضی گفتند در تبوک بوده و بعضی دیگر گفتند در عمرة القضاء حکم نسخ نازل آمده. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamusiqiirani-16 - ساز و آواز خیامی.mp3
559.1K
16 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 از دی که گذشت هیچ ازو یاد مکن فردا که نیامده ست فریاد مکن برنامده و گذشته بنیاد مکن حالی خوش باش و عمر بر باد مکن 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🆔 @zandahlm1357
تنبلی و بی حوصلگی 02.mp3
10.09M
۲ 🎤 هرچه محیطی، دارای شرایط پیچیده تر، کامل تر و زیباتر، باشه؛ ورودِ بهش مجوّز سخت تری میخواد! 🔅استفاده از شرایط زیستیِ پیچیده ی آخرتی ؛ منوط به کسب مجوزِ شما در این دنیاست!
14.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥هالیوود راز سقوط را بر ملا کرد. در این فیلم نشان می‌دهد که چطور آمریکا با عملیات "فریبِ سیستم فرماندهی و کنترل" یک هدف دورغین را به رادار نشان می‌دهد و پس از شلیک موشکِ سیستم دفاعی، آن موشک را به سمتِ هدفی واقعی که ماهیتِ خودی دارد هدایت می‌کند. منظور از فریب فرماندهی و کنترل (Command & Control Deception) با اختصار CCD، اعمال نوعی از عملیات سایبرنتیک است که توسط آن حداقل یکی از ارکان سایبر ـ یعنی رکن محاسبات (پردازش اطلاعات)، رکن ارتباطات (انتقال اطلاعات) یا رکن کنترل (تغذیه‌ی اطلاعات) ـ به‌گونه‌ای دستخوش تغییر شود که سامانه توانِ تشخیصِ میان اقدام واقعی یا غیر واقعی را نداشته باشد. مبتنی بر سندی که چند ساعت! پیش از سانحه‌ی هواپیمای اوکراینی توسط سازمان هوانوردی فدرال آمریکا (FAA)صادر شده، برای ورود پروازها به «منطقه‌ی تهران» هشدار اضطراری داده شده و علت آن دقیقاً امکان خطای محاسباتی (mis-calculation) و خطای شناسایی (mis-identification) بیان شده است! که هر دو مورد ذیل CCD قرار دارد. حالا هالیوود در جدیدترین نسخه‌ از مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن دقیقاً این عملیات را دراماتیزه و استفاده کرده است، تنها موضوع را از آسمان به زیر دریا برده تا متهم به افشاگری یکی از پر چالش‌ترین پرونده‌های سقوط در سه دهه‌ی اخیر نشود. ♦️ سهیل سلیمی 🔸نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان 🔸 متخصص مطالعات استراتژیک فرهنگی 🔸 مشاور رسانه‌ای آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران ⏯aparat.com/SOHEIL_SALIMIsoheilsalimi.blogsky.com
🔹ارتباط با بیگانگان آنچه همه مورخان و محققان در تاریخ بابیت و بهائیت بر آن اتفاق نظر دارند، استفاده دولت‌های بیگانه از این فرقه در دوره قاجار و پهلوی و وابستگی و سرسپردگی تمام‌عیار رهبران این فرقه به آنهاست.[۱] دولت‌های روس و انگلیس که سلطه خود را بر دولت ایران مستقر کرده بودند، برای مقابله با اقتدار ملت که به تبعیت از مراجع تقلید، حاضر به تسلیم نبودند، به فکر شکستن اقتدار مذهب شیعه افتادند و با توجه به زمینه‌هایی که در افکار شیخیه وجود داشت، به ایجاد فرقه بابیت و سپس بهائیت[۲] که به‌طور کامل وابسته به آنان و در خدمت اهداف آنان بود پرداختند.[۳] عباس افندی از دولت انگلیس نشان «شهسواری» دریافت کرد و پس از استقرار انگلیسی‌ها در فلسطین، آنان وی را «سِر» لقب دادند.[۴] بهائیت در آغاز مورد حمایت روسیه و انگلیس بود؛ ولی پس از مدتی آمریکا نیز از آن حمایت کرد. اسناد به دست‌آمده از سفارت آمریکا در ایران پس از تصرف آن نشان می‌دهد که بهائی‌ها با دستگاه‌های جاسوسی آمریکا ارتباط داشته‌اند و آمریکا از آنان حمایت می‌کرده است[۵] چنان‌که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، احسان یارشاطر از بهائیان معروف، در آمریکا مأمور تدوین دایرةالمعارف ایران به نام ایرانیکا شد[۶] در این دایرةالمعارف تحریف‌های زیادی در مسائل تاریخی و فرهنگی ایران انجام گرفته و به تفصیل از میرزاحسینعلی نوری ستایش شده است.[۷] دولت فرانسه نیز که به اهمیت بهائیت در ایجاد تفرقه و حفظ سیادت بیگانگان پی برده بود، از عباس افندی خواست تا نظر عنایتی به مستعمرات آن کشور نظیر الجزایر اندازد و مبلغانی به آفریقا ارسال کند.[۸] امام‌خمینی رحمه‌الله علیه که فرقه بهائیت را فرقه‌ای ساختگی و مولود سیاست‌های استعماری و در خدمت اهداف قدرت‌های استکباری می‌دانست[۹] از گذشته آن را ابزار دست اسرائیل شمرده و به مردم و علما دربارهٔ این فرقه که در رژیم پهلوی پست‌های حساس را به دست گرفته بود، هشدار داده است.[۱۰] 📗[۱]جواهری، بهائیت پادجنبش تجدید حیات ملت ایران، ۲۷۱. 📗[۲]زاهد زاهدانی، بهائیت در ایران، ۸۵. 📗[۳]جواهری، بهائیت پادجنبش تجدید حیات ملت ایران، ۲۴۱–۲۹۰. 📗[۴]زاهد زاهدانی، بهائیت در ایران، ۱۶۶و ۲۲۵؛ آیتی، کتاب کشف الحیل، ۲/۳۰۵. 📗[۵]دفتر پژوهش‌ها، نیمه پنهان، ۱۴۲–۱۴۶. 📗[۶]جواهری، بهائیت پادجنبش تجدید حیات ملت ایران، ۴۰۰–۴۰۱. 📗[۷]جواهری، بهائیت پادجنبش تجدید حیات ملت ایران، ۴۰۰–۴۰۱. 📗[۸]زاهد زاهدانی، بهائیت در ایران، ۲۲۵. 📗[۹]امام‌خمینی، صحیفه، ۳/۲۰۴–۲۰۵. 📗[۱۰]امام‌خمینی، صحیفه، ۱/۲۶۲