eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.6هزار عکس
35.4هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
١. توجه به ريشه‌ها و زير ساخت هاى حجاب اشاره از مهم ترين راه كارهاى گسترش حجاب در ميان بانوان، توجه به ريشه هاى اعتقادى و معنوى آن است. براى تشويق زنانى كه درباره حجاب كم توجه اند بايد ريشه هاى حجاب، يعنى ايمان و اعتقاد مذهبى را تقويت كنيم. امر و نهى كردن به زنان درباره حجاب، بدون توجه به ريشه هاى اعتقادى و معنوى آن، نه تنها هيچ سودى براى آنان ندارد، بلكه لجاجت و تنفر آنها را از حجاب افزايش مى دهد. ازاين رو، بايد به تقويت اين ريشه‌ها و زيرساخت‌ها توجه شود تا زنان و دختران ما با علاقه و ميل و اراده خود به سوى حجاب بروند. از بهترين مكان هايى كه مى توان در آن، زمينه پذيرش حجاب را براى زنان فراهم كرد، فضاهاى معنوى، زيارتگاه‌ها و مشاهد مشرفه است. بانوى زائر با قرار گرفتن در اين موقعيت هاى ويژه، با تلنگرى كوچك، ولى ظريف و به موقع، دچار تحولى عميقى مى شود؛ تحولى كه مانند آن در هيچ جاى ديگر رخ نمى دهد. بنابراين، منشأ حجاب را بايد در درون فرد جست وجو كرد؛ همان گونه كه ديگر اعمال دينى چنين منشأ و خاستگاهى دارند، و براى توجه دادن فرد به اداى آنها لازم است عقايد درونى او را تقويت كرد. بسيارى از افراد از چنين خاستگاه اعتقادى برخوردارند. تنها مانعى كه سر راه آنها وجود دارد، غفلت و بى توجهى آنها از اين خاستگاه است. اگر بتوانيم با ايجاد يك فضاى معنوى مناسب، زمينه استحكام مبانى اعتقادى اين افراد را فراهم كنيم، بى شك، در رفتار آنها تغيير ايجاد خواهد شد و آنها به سمت حجاب متمايل خواهند شد. در ادامه، به خاطره اى در اين باره استناد مى كنيم. https://eitaa.com/zandahlm1357
14.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| در مبعث، فقط رسالت پیامبر (ص) مشخص نشد، رسالت هرکدام از ما هم به ما ابلاغ شد! ✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @zandahlm1357
جنازه حاكم ستمگر آية اللّه حاج ميرزا جواد آقاى انصارى همدانى (اعلى اللّه تعالى مقامه الشريف) نقل مى فرمود: من در يكى از خيابانهاى همدان عبور مى كردم. ديدم جنازه اى را عدّه اى بر دوش گرفته و به سوى قبرستان مى برند. ولى از جنبه ملكوتيّه او را به سمت يك تاريكى مبهم و عميقى مى بردند و روح مثالى اين مرد متوفّى در بالاى جنازه مى رفت و پيوسته مى خواست فرياد كند كه: اى خدا! مرا نجات بده. مرا اينجا نبريد! ولى بر زبانش نام خدا جارى نمى شد. آن وقت رو كرد به مردم و مى گفت: اى مردم! مرا نجات دهيد. نگذاريد مرا ببرند! ولى صدايش به گوش كسى نمى رسيد. من صاحب جنازه را شناختم. او اهل همدان بود و حاكم ستمگر و ظالمى بود. (۶۰) 📚# ✍محمدتقی صرفی پور https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥خاطره ای از مرحوم آیت الله میرزا جواد تهرانی در مورد اخلاص 👤استاد قرائتی
یا رحمت للعالمین جبریل می خواند تو را / ای منجی کل بشر بیرون بیا از این سرا تو شهریار عالمی تا چند در غار حرا / ای یوسف مصر وجود از چاه تنهایی درآ ...
شباهت علی با هارون در موضوع خلافت پس طبق آیات قرآنی حضرت هارون علیه السّلام پیغمبر و خلیفه منصوص حضرت موسی علیه السّلام جهت تنها بودن و اینکه امت او را خوار و زبون نمودند در مقابل عمل شیع سامری و شرک مسلّم گوساله پرستی مردم سکوت اختیار نمود و قیام بسیف ننمود. علی علیه السّلام هم که رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم او را شبیه هارون و صاحب منزله هارونی معرفی نمود (چنانچه در لیالی ماضیه مشروحا ذکر نمودیم) [۲] اولی و احق بود که وقتی در مقابل امر واقع شده قرار گرفت و تنها ماند و دنیا طلبان و مخالفین خود را آن طرف دید مانند جناب هارون صبر و تحمل اختیار نماید. فلذا بروایات اکابر علماء خودتان که قبلا عرض شد وقتی آن حضرت را جبرا بمسجد آوردند و شمشیر برهنه بر سرش گرفتند و فشار آوردند که بیعت نماید خود را بقبر پیغمبر رسانید همان کلماتی را گفت که خداوند از قول هارون خبر می‌دهد که بموسی گفت یا بن‌ام ان القوم استضعفونی و کادوا یقتلوننی-یعنی یا رسول اللّه به بین امت مرا تنها گذارده و ضعیفم نموده و می‌خواهند مرا بکشند. از همه انبیاء بالاتر و حجت تام و تمام سیره خود خاتم الانبیاء صلّی اللّه علیه و آله و سلّم می‌باشد که لازم است در اطراف آن فکر نمائیم که چرا در مقابل دشمنان و بدعتهای قوم سیزده سال در مکّۀ معظّمه سکوت اختیار نمود تا جائی که شبانه از مرکز بعثت و وطن مألوف فرار اختیار نمود. جز برای آن بود که چون یاور نداشت مانند انبیاء سلف صبر و تحمل و فرار برقرار اختیار نمود که الفرار مما لا یطاق من سنن المرسلین بالاتر بگویم که در حین قدرت و توانائی هم نتوانست کما ینبغی آثار بدع قوم را بر طرف نماید. شیخ- چگونه ممکن است باور نمود که آن حضرت نتوانست بدعتها را از میان بردارد. داعی- حمیدی در جمع بین الصحیحین و امام احمد حنبل در مسند از‌ام المؤمنین عایشه نقل نموده اند که رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم باو فرمودند اگر این مردم قریب العهد بکفر و زمان جاهلیت نبودند و نمی ترسیدم که بقلب خود منکر آن شوند امر می‌نمودم خانه کعبه را خراب کنند و آنچه که از آن بیرون بردند داخل نموده و خانه را بزمین متصل می‌ساختم و مانند زمان حضرت ابراهیم دو در برای آن قرار می‌دادم بسمت مشرق و مغرب و بنیاد آن را بپایۀ بنای حضرت ابراهیم می‌رسانیدم. آقایان از روی انصاف دقت کنید جائی که رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلّم با آن مقام و مرتبه عالیۀ الهیّه که برای ریشه کن نمودن شرک و کفر و آثار آنها مبعوث گردیده از صحابه خود ملاحظه نماید (بنابر آنچه اکابر علماء خودتان نوشته اند) و بدعی که در ساختمان ابراهیمی بکار رفته نتواند عوض نماید و بصورت اصلی در آورد که مبادا مسلمانان روی عادت عهد جاهلیت انکار آن نمایند. تصدیق نمائید امیر المؤمنین علیه السّلام اولی بود بعمل نمودن بآن سیره و دستور که در مقابل قومی حسود و عنود واقع شده بود که عقب فرصت می‌گشتند تا تلافی نموده و ضربات خود را بآن حضرت بلکه باصل دین وارد آورند. چنانچه فقیه واسطی ابن مغازلی شافعی و خطیب خوارزمی در مناقب خود نقل نموده اند که رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم بعلی علیه السّلام فرمود امت از نو کینه‌ها در دل دارند و زود است عد از من با تو خدعه نموده و آنچه در دل دارند ظاهر سازند من ترا امر می‌نمایم بصبر و تحمل تا خداوند تو را جزا و عوض خیر عنایت فرماید. ---------- [۲]: ۲) رجوع شود به ص ۲۸۵ تا ص ۳۱۵ همین کتاب پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamusiqiirani - شبِ نیلوفری - علیرضا افتخاری.mp3
1.99M
به مناسبت ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 ای نگین آخرین انگشتری جان عالم این نگین را مشتری غنچه خورشید حسنت تا شکفت گشت حیران تو ماه و مشتری باغ سیبی در گذر گاه زمان ای نگین خاتم پیغمبری هم بر این انگشتری هستی نگین این نگین را هم تویی انگشتری مدعی از نا امیدی گریه کرد تا نشستی بر سریر سروری در تو قرآن یک گلستان غنچه بود تا شکفتی در شبی نیلوفری 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🆔@zandahlm1357
تنبلی و بی حوصلگی 22.mp3
11.38M
۲۲ 🎤 سرخوردگی در مسائل دنیایی👇 موجب تنبلی و بی حوصلگی و در نتیجه 👇 نشناختن "خودِ حقیقی" می شود.
24.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اینهمه تلاش برای ظهور و تحقق دوران حکومت (عج) برای چیست؟ مگر در حکومت مهدوی چه خبر است؟ 🎙حجت الاسلام علی‌محمد باقی @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 بفرمایید زن زندگی آزادی 🇺🇸♻️ هزاران قربانی جنسی ژاپنی! ❗️پس از اینکه در جریان در آگوست ۱۹۴۵ شکست خورد و تسلیم شد تا ۲۸ اُم آوریل سال ۱۹۵۲ این کشور در اشغال متفقین بود. ❗️در همان سال بر اساس توافق با سران ژاپن اجازه یافت تا برای مدت نامحدودی، سربازان خود را در خاک ژاپن مستقر کند. بنابراین بعد از خروج نیروهای بیگانه از ژاپن، استان همچنان در اشغال نیروهای آمریکایی ماند. ❗️نیروهای آمریکایی دارای مصونیت بودند و آزادانه در اوکیناوا به هر اقدامی دست می‌زدند. ❗️یکی از سرجوخه‌های آمریکایی می‌گوید: روزی در قالب یک دسته در حال حرکت بودیم که در کنار جاده با یک گروه تقریبا ده نفره از سربازان آمریکایی مواجه شدیم که در فاصله‌ای نزدیک به هم حلقه زده بودند. آنها بسیار با شور و هیجان رفتار می‌کردند و به نظر می رسید که آنها دارند تخته نرد بازی می کنند. ❗️وی در حالی که شوکه شده ادامه می‌دهد: هنگامی که ما از کنار آنها رد می‌شدیم، من می‌توانستم ببینم که آنها به نوبت در حال تجاوز به یک زن آسیایی بودند. من داشتم از خشم منفجر می‌شدم، اما یگان به حرکت خود ادامه داد انگار نه انگار که چیزی دیده باشند. ❗️سلطه کامل آمریکایی‌ها بر این استان هیچگاه اجازه نداد آمار دقیقی از تعداد تجاوزها و تجاوزهای منجر به قتل توسط سربازان آمریکایی منتشر شود اما شمار تجاوزها تا 10 هزار نفر نیز تخمین زده می‌شود. 🌐 https://www.bbc.com/persian/world/2016/06/160619_l31_okinawa_japan_rally_us_bases
🔰عملکرد موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر مطلق و مقایسه آن با آمریکا و میانگین خاورمیانه ❇️ در سال ۱۹۸۶(۱۳۶۵شمسی) ۹/۱درصد از مردم ایران در فقر مطلق(خط فقر ۲/۱۵ دلاری) بودند که این مقدار در سال ۲۰۱۹(۱۳۹۸ شمسی) به مقدار ۰.۹ درصد کاهش پیداکرد. 🔹این شاخص در آمریکا و در همین مدت از ۰.۵ درصد در سال ۱۹۸۶ به ۱ درصد در سال ۲۰۱۹ افزایش پیدا کرد. 🔹در خاورمانیانه نیز این نرخ از ۶/۳ درصد در سال ۱۹۹۰(۱۳۶۹شمسی) به ۹/۶ درصد در سال ۲۰۱۸(۱۳۹۷شمسی) رسید. 📌در واقع جمهوری اسلامی ایران در چند دهه گذشته توانسته از دورانی که وضعیتی بدتر از میانگین کشورهای خاورمیانه و آمریکا در شاخص فقر مطلق داشته به وضعیتی برسد که مطلوب‌تر از این دو می‌باشد. منبع: https://ourworldindata.org/grapher/share-of-population-in-extreme-poverty?tab=chart&time=1986..2019&country=IRN~Middle+East+and+North+Africa+%28PIP%29~USA 🔴چهره واقعی غرب
🔹 تاریخچه بابیت(۲) در دورهٔ قاجار، دین بابیت با تلاش سید علی‌محمد باب طباطبایی شیرازی، پدید آمد. به پیروان سید علی‌محمد باب، بابی یا پیرو آیین بیانی گفته می‌شود. همچنین به بابیانِ پس از میرزا یحیی نوری (معروف به صبح ازل)، بابی ازلی گفته می‌شود. سید علی محمد باب در ابتدا ادعای باب بودن و سپس ادعای امام زمان بودن داشت و پس از چندی ادعای پیامبری کرد و سخنانی گفت که بی شباهت به ادعای الوهیت نیست. ریشه دیدگاه‌های او را در برخی عقاید صوفیه، نقطویه و شیخیه دانسته‌اند که مسبوق به سابقه نیز بوده‌است. به گفتهٔ محمدعلی ناظم‌الشریعه، باب در ماکو تعالیم نقطویه را آموخت و آن‌ها را مستقیماً در کتاب بیان وارد کرد. گرچه این قضیه ثابت نشده‌است، اما شباهت‌های غیرقابل انکاری بین نقطویه و بابیه وجود دارد: باورهایی در مورد انتقال روح، افراط در تاویل قرآن و احادیث، ادعای نسخ شریعت اسلام، و علاقهٔ شدید به عدد ۱۹. باب در آثارش بر بهبود وضعیت زنان، حذف روحانیت، جستجوی مستقل حقایق معنوی، سیر تکاملی و تداوم ظهور ادیان، و اهمیت ایمان به پیامبری که بعد از او ظاهر می‌شود تأکید می‌کرد. 📗سجادی، علیرضا. «بابیه». دانشنامه بزرگ اسلامی. دریافت‌شده در ۲ مه ۲۰۱۴.
🔸نفوذ در رژیم پهلوی(۱) بهائیت نقش مهم و قابل توجهی در رسیدن رضاخان میرپنج به قدرت و ادامه سلطنت وی داشت. محمدرضا آشتیانی‌زاده که در زمان رضاشاه پهلوی چند دوره نماینده مجلس شورای ملی بود، در خاطرات خود، از روابط ویژه پهلوی با بهائیان سخن گفته است و می‌افزاید بهائیت فرقه‌ای سرِّی بود و جز سران فرقه دیگران تظاهر به بهائیت نمی‌کردند و رسماً خود را مسلمان معرفی می‌کردند و رضاشاه نیز از این قاعده مستثنی نبود. سیاست رژیم پهلوی نیز همواره در جهت تقویت بهائیت بود و آنان با حمایت رضاشاه در ارکان حکومت وارد شده بودند روابط وی با بهائیت به قدری گرم و صمیمانه بود که وی اسدالله صنیعی را که بهائی تراز اول بود، آجودان مخصوص پسر خود محمدرضا کرد. هم‌زمانی اقدامات شدید رضاشاه علیه روحانیت و مراکز علوم دینی با نفوذ و اقتدار بهائیان نیز بیانگر ماهیت حکومت وی و هماهنگی میان آنان است. در دوره محمدرضا پهلوی سیطره بهائیان و گسترش دامنه نفوذ و اقتدار آنان در حکومت و سیاست و دیگر شئون کشور به اوج خود رسید و با توجه به‌شدت وابستگی او مسئولیت‌های مهم سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فراوانی را در دست بهائی‌ها قرار داد. ادامه دارد... 📗جواهری، بهائیت پادجنبش تجدید حیات ملت ایران ،صص۲۹۶–۲۹۳_۳۲۲_۴۱۹_ ۴۴۷_۵۲۴–۵۲۷. 📗فردوست، ظهور و سقوط سلطنت پهلوی، ۱/۳۷۴.
18.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مجموعه کلیپهای 5 ⁉️چرا باید انتخابات شرکت کنم وقتی می بینم برخی نماینده ها فقط فکر خودشون و نزدیکان خودشون هستن و اصلا فکری برای مردم نمی کنند⁉️ 🎤 👌 با انتخاب درست کنیم و با درست به مردم بدهیم👌 🔰انقلابی باید قوی شود🔰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا