#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
☑️متن شبهه و سوال👇👇👇👇👇 در متن صلوات، اللهم.....وعجل فرجهم -ضمیر "هم" جمع آمده است. در صورتی که فرج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......:
☑️متن شبهه و سوال👇👇👇👇👇
صدای صیحه آسمانی به چه صورته؟ آیا به صورت ندا هست یا اینکه ممکنه رسانه ای باشد؟
و اينكه در جايي خوندم كه (از نشانه های حتمی ظهور کشته شدن یکی از سادات در مسجد الحرام میباشد که چون ایشان از شخصیتهای بین المللی هستند لذا همه مردم دنیا از این امر اگاه میشوند. ۱۵ روز پس از شهادت ایشان ظهور امام اتفاق می افتد) ايا اين نشانه درسته؟
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
✅متن پاسخ به شبهه👇👇👇👇👇
💥صیحه ی آسمانی نه! رسانه ای نیست، آسمانی است مثل رعد و برق که همه میشنوند.
✌️🏻نکته دوم، در بحث اینکه از علامات حتمی هست⁉️
بله، حالا سادات بودنش را نمی شود قطعی گفت. ولی خُب یک شخصی به نام نفس زکیه که انسان پاکی است در کنار مسجدالحرام کشته می شود. بعد هم ننوشته این فرد بین المللی هست! بلکه فرستاده حضرت هست و کنار مسجدالحرام کشته می شود و ۱۵ شب بعدش هم ظهور امام زمان (عج)✨، البته ظهور نه قیام، قیام اصلی حضرت شروع می شود.
#پرسش_پاسخ
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
👤پاسخ دهنده: #استاد_احسان_عبادی
(👆جزو اساتید مهدویت ، پژوهشگر تاریخ و محقق)
34.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ جلسات #شرح_معرفتی_زیارت_آل_یس 1
🎤 #استاد_احسان_عبادی
💠 جلسه اول / با میزبانی دانشگاه شاهد تهران
#مهدویت
هدایت شده از #مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
هنر آن است ڪه بمیرے پیش از آنڪه بمیرانندت و مبدا و منشا حیات آنانند ڪه چنین مردهاند...
.......:
@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خلاصه تمام شاهنامه در سه کلمه...
🎙دکترالهی قمشه ای
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
قرآن جاوید بزرگی گفته: همه ی کتابها در خواننده ایجاد سستی میکند مگر قرآن که به خاطر نکات تازه آن ت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لف و نشر
در همان کتاب در بحث لف و نشر آمده است: زمخشری به مناسبت آیه وَ مِنْ آیٰاتِهِ مَنٰامُکُمْ بِاللَّیْلِ وَ النَّهٰارِ وَ ابْتِغٰاؤُکُمْ مِنْ فَضْلِهِ... [۱] میگوید: این مصداق لف و نشر مرتب است و ترتیب اصلی آیه چنین است: و من آیاته منامکم و ابتغائکم من فضله باللیل و النهار، که بین دو قرینه اول و دو قرینه دوم فاصله آورده شده است. چه اینکه آن دو زمان هستند و زمان و آنچه در زمان واقع میشود یک چیز میباشند و این لف و نشر است که اتحاد هر دو را ثابت میکند. زرکشی پس از این نقل قول، میگوید: حرف زمخشری مطابق ادبیات عربی نیست زیرا موجب میشود که نهار، معمول ابتغائکم باشد و حال آنکه معمول بر عامل (مصدر) مقدم شده و این تقدم جایز نیست؛ علاوه اینکه لازم میآید عطف بر دو معمول دو عامل باشد و این از نظر ترکیبی جایز نیست.
----------
[۱]: ۱) - روم، ۲۳.
کشکول شیخ بهاء
https://eitaa.com/zandahlm1357