eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.5هزار عکس
36.1هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
☑️متن شبهه و سوال👇👇👇👇👇 ببخشین استاد ما میگفت امام زمان که بیاد روسر همه دست میزنه و به همه علم کامل داده میشه راستش این دست کشیدن به سر همه برای من یکم عجیب بود اگه میشه یه کم توضیح بدین چجوری علم کامل میشه بعد ظهور؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅متن پاسخ به شبهه👇👇👇👇👇 🔸کشیدن دست به سر کنایه است، یعنی امام زمان (عج) مسیری را هموار می کند که علم بشری زیاد بشود، نه اینکه روی سر تک تک مردم دست می کشد. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 👤پاسخ دهنده: (👆جزو اساتید مهدویت ، پژوهشگر تاریخ و محقق)
☑️متن شبهه و سوال👇👇👇👇👇 خدا ستارالعیوب هست، و عیب ها رو میپوشونه و آبروی بنده ش رو نمیبره حتی گناهکار... عقل میگه خصلت های خدا باید هم در این دنیا باشه هم اون دنیا، یعنی اگر خدا رحیمه بخشنده س عادله و.. هم این دنیاست هم اون دنیا پس وقتی خدا ستارالعیوبه باید تو اون دنیا هم باشه پس چطور میگن خدا بعضی گناهکارها رو روز قیامت یا اون دنیا رسوا میکنه؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅متن پاسخ به شبهه👇👇👇👇👇 👌🏻سوال خوبی پرسیدید اینکه خدا ستارالعیوب است.. بله ستارالعیوب بودن از صفات خداست از صفات ذات خداست، یا به قول بعضی ها از صفات فعلی خداست، همیشه هست فردای قیامت هم قرار نیست همه گنهکاران را رسوا بکند. 👈🏻مومنی که اهل خدا بود حالا دستش در رفت گناهانی انجام داد خدا یقینا این فرد را رسوا نمی کند. آن رسوایی برای آن گنهکارانی است که خودشان این قدر گناه کردند که پرده حیای خودشان را دریده کردند و پاره کردند. هر انسانی پرده حیایی دارد، خود ما با گناهانمان داریم این پرده حیا را پاره می کنم. 📃این شعر خیلی زیباست، این شعر را بگویم خیلی پاسخ ها داده می شود؛ لطف حق با تو مداراها کند چون که از حد بگذرد رسوا کند 👌🏻بله، تا یک جایی خدا یقینا ستارالعیوب است حتی برای کافری که کافر است اما کارهای خیر انجام می دهد، خدا برای او هم ستارالعیوب است چون درست است عقیدتی کافر است ولی اعمالش اعمال خوبی است. ما خودمان با گناهان خودمان یکسری گناهانی عظیم و سنگین را انجام می دهیم که پرده حیا و ستارالعیوب بودن خدا را پاره می کنیم خودمان انجام می‌دهیم، پس خودمان مقصر هستیم. والا آن مومنی که گناه انجام بدهد واقعا پشیمان بشود و توبه بکند خدا یقینا گناه این فرد را رسوا نمی کند. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 👤پاسخ دهنده: (👆جزو اساتید مهدویت ، پژوهشگر تاریخ و محقق)
هنر آن است ڪه بمیرے پیش از آنڪه بمیرانندت و مبدا و منشا حیات آنانند ڪه چنین مرده‌اند... .......: @zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
قهرمانِ پرافتخار.pdf
6.72M
📚 کتابچه | مجموعه بیانات رهبر انقلاب درباره شهید حاج قاسم سلیمانی
روایت 103 کتاب جهاد.mp3
8.72M
✨✨ 📚 🎧👆 ✨ جلسه ۱۴ ✨موضوع: چگونه سبک زندگی را از به سوی متحول کنیم؟ 🔊 : 📚 شرح روایات کتاب الجهاد اثر شیخ (ره) ✨ ✅ ارسال به دیگران فراموش نشود 🙏 ═══✼🍃🌹🍃✼══
.......: نام علی برخی در باره ی اسم علی گفته اند: علی اسمی که به سبب آن تبرک می‌جویم، اول آن «چشم»، (عین) است و اگر آخر آن را فراموش کردم، آخر آن «برای من» (لی) است. اسم الذی تیمّنی اوله ناظرة ان فاتنی اوله فان لی آخره دیگری در باره ی اسم ابراهیم گفته است: صاحبش او را ابراهیم نامید. زیبایی چهره اش حقیقت نام او را توصیف می‌کند. آری او مانند ابراهیم در دل آتش ساکن می‌شود و آتش او را نمی سوزاند. سماه ابراهیم مالکه و لحسنه وصف یصدقه اضحی کابراهیم یسکن فیه نار القلوب و لیس تحرقه دیگری گفته است از آتش در شگفتم که چگونه با علاقه ای که به تو دارد سوزشش باقی است. به آتش گویم سرد و سالم باش که ابراهیم در آن است. عجبت لنا قلبی کیف تبقی حرارتها و حبک یحتویه فیا نیرانه کونی سلاما و بردا ان ابراهیم فیه سعدالدین عربی در باره ی ایوب گوید: ملامت کنندگان، مرا به علاقه او ملامت کنند در حالی که گوش عاشق سخن آنان را نمی شنود، محبوبم ایوب نامیده شده و عاشق او گرفتارش گشته است. یلوم علی حبه العاذلون و لا سمع للعذل فیه و لا یسمی بایوب محبوبنا و لکن عاشقه المبتلی دیگری در باره ی نام فرح گوید: ای آنکه از معما با خبری و معما می‌گویی و پاسخ می‌دهی، بگو آن چیست که چون حرف را وارونه سازند نام او بدست آید. یا خبیراً بالمعما خبرة تعلو و تطفُو هات قل لی ایّما اسم عندما یقلب حرفُ عزالدین موصلی در باره ی اسم سعید آورده است: اسم کسی که در من شقاوت ایجاد کرده است و شقاوت من به خاطر او افزوده می‌شود. هرگاه من و او در جایی جمع شویم، مخالف ما گوید این شقی و آن سعید است. اسم الذی شاقنی سعید و لی شقاء به یزید اذا اجتمعا یقول ضدی هذا شقی و ذا سعید اهلی اگر به دست اشارت کنی به جانب من برد به سوی تو روحم چون مرغ دست آموز کشکول شیخ بهاء https://eitaa.com/zandahlm1357