#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: فرمانده گردان تلاش زیادی برای ایجاد هماهنگی بین گروهانها انجام میدهد و تا حدودی نیز موفق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......:
دسته ی اول:
باید گذشتن از دنیا با آسانی (۲)
زیبا بود این سان معراج انسانی (۲)
دسته ی دوم:
با چهره خونین سوی حسین رفتن (۲)
زیبا بود این سان معراج انسانی (۲)
صداها در کوه میپیچد و پژواک آن همه ی اردوگاه را مخاطب قرار میدهد. خیلی زیباست. بازگشت صدا، بچهها را بر آن میدارد که بلندتر فریاد بزنند، با
دیدن چادرها صداها چند برابر میشود. خوشحالی بر خستگی غلبه میکند، و چهرههای خندان یک بار دیگر در مجموعه گردان جای میگیرد. فرمانده گردان از جلو نظام میدهد و خسته نباشید میگوید و سپس همه رو به قبله سوره ی «والعصر» را میخوانند.
«برادرها با یک صلوات در اختیار مسئول گروهان! »
و بعد مسئولان گروهانها نیروها را در اختیار خودشان میگذارند و هر کس به طرفی میرود. عده ای راه منبع آب را پیش میگیرند و عده ای با شتاب به سوی
[صفحه ۲۲]
آفتابه میروند. چادرها هم پذیرای اندام خسته رزمندگان میشود و تلاوت قرآن قبل از اذان مغرب به جانها روح میبخشد و همه را به نماز میخواند. «و استعینوا بالصبر و الصلوة... »
بر سر شستن ظرفها همه بر هم سبقت میگیرند. نیمه شب خیلی آهسته ظرفها شسته میشود. نوبت وجود دارد. شهردار و خادم الحسین تعیین شده اند ولی تواضع و ایثار راه را بر نوبت بسته است. هر کس سعی میکند بیشتر به دیگران خدمت کند. تو نیز جزو همین عزیزانی. باید دقیق باشی. تنبلی نکنی. ثوابها را جمع میکنند. از همین جا خود را آماده میکنند. خوب و عزیز میشوند و بعد فدایی. خدا هم اینها را انتخاب میکند. تو هم باید انتخاب شوی. ظرف بشور. پوتینها را واکس بزن. چادر را تمیز کن. لبخند بزن. اخلاق اجتماعی را رعایت نما. با خدا معامله کن. معلوم نیست تا چه زمان زنده خواهی بود. برای خانواده و دوستانت نامه بنویس و ارادت خود را اظهار کن. دست از کینههای قدیمی بردار. با صفا باش. فقط حرف نزن عمل کن. دانستههای خود را عملی کن.
اینجا جبهه اسلام است و خطاهای تو باعث
تضعیف اردوگاه اسلام میشود. باید خودت را بسازی. در راه خودسازی قدم برداری. انسانها متأثر از محیط و یکدیگرند و اگر خوب نباشی نمی توان انتظار داشت که دیگران خوب شوند. همه باید روی خود کار کنند. رضای خدا را بجوی. تو صادقانه آمده ای و یک بسیجی هستی. دنیا در نظرت بی ارزش شده پس از خدا بخواه تا در این راه ثابت قدم بمانی.
در کنار هر چادر محلی برای گردهمایی غیر رسمی نیروهای چادر وجود دارد. معمولا بعد از ظهرها و قبل از نماز مغرب، بچهها در کنار چادرها مینشینند و ضمن صحبت با یکدیگر، وسایل چای را فراهم میآورند. اجاق صحرایی و یک کتری بزرگ. آب که جوش آمد در کتری کوچکتر، چای دم میشود و بعد لیوانهای قرمز پلاستیکی و دسته دار پر از چای میشود. همین طور که با یکدیگر صحبت میکنند چای میخورند و در مورد آینده ی جنگ و عملیات و گردان و...
صحبت میکنند.
دفاع مقدس
سینای شلمچه
https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 دعای زیبای حاج قاسم سلیمانی در روز عید فطر
خدایا به حق خون شهدا و این شهید عزیز، مسئولان رو برای سامان دادن وضعیت مردم یاری کن
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
باده دَردِه چند از این باد غرور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: سیب در کتاب عجائب المخلوقات، در توصیف از سیب چنین آمده است: در ذات سیب حقیقة روح نهفته شده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......:
مولوی
این جهان همچون درخت است ای گرام
ما بر او چون میوههای نیم خام
سخت گیرد میوهها مر شاخ را
زانکه در خامی نشاید کاخ را
چون رسید و گشت شیرین لب گزان
سست گیرد شاخ را او بعد از آن
چون از آن اقبال شیرین شد دهان
سرد شد بر آدمی ملک جهان
عاذلا چند این سرایی ماجرا
پند کم ده بعد از این دیوانه را
من نخواهم دیگر این افسون شنود
آزمودم چند خواهم آزمود
هر چه غیر شورش و دیوانگیست
اندرین ره روی در بیگانگیست
هین منه بر پای من زنجیر را
که دریدم پرده ی تدبیر را
عشق و ناموس ای برادر راست نیست
بر در ناموس ای عاشق مایست
وقت آن آمد که من عریان شوم
جسم بگذارم سراسر جان شوم
ای خبر هات از خبر ده بی خبر
توبه ی تو از گناه تو بتر
همچو جان در گریه و در خنده شو
این بده و ز جان دیگر زنده شو
جستجویی از ورای جستجو
من نمی دانم تو میدانی بگو
حال و قالی از ورای حال و قال
غرقه گشته در جمال ذوالجلال
غرقه یی نی که خلاصی باشدش
یا بجز دریا کسی بشناسدش
#کشکول شیخ بهاء
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: ۱۴- شرایط قبولی عبادات پرتوی از اسرار نماز » شرایط قبولی عبادات عبادات، غیر از شرایط صحّت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......:
حضرت علی علیه السلام فرمود: ما «باب الله» هستیم و راه خدا از طریق ما معرّفی و شناخته میشود. (۹۸)
پس شرط قبولی عبادات، ولایت است. ولی همراهش باید تقوا هم باشد. امام باقر علیه السلام میفرماید: «وَ ما تَنالُ وِلایَتَنا اِلاّ بِالعَمَلِ وَالوَرَعِ» (۹۹)
در خط رهبری ما نیست، مگر آنانکه اهل عمل و تقوا باشد.
۳- شرط اخلاقی: تقوا
داستان فرزندان آدم در قرآن آمده است. هر دو قربانی کردند. قربانی یکی پذیرفته شد و دیگری نه. خدا میفرماید:
«إِنَّمَا یَتَقَبَّلُ اللَّهُ مِنَ الْمُتَّقِینَ» (۱۰۰) خدا تنها از اهل تقوا میپذیرد.
نقل کرده اند شخصی هنگام عبور از بازار، قرص نان سرقت کرد و دو انار از مغازه ای دیگر. سپس آن انار و نان را به فقیر داد. به او گفتند: این چه کاری است؟ گفت: خداوند هر گناه را یک کیفر ولی ثواب را ده برابر پاداش میدهد. من با آن دو نان و دو انار، چهار گناه کردم ولی به فقیر که دادم، چهل ثواب بردم. چهار گناه از چهل ثواب که کم شود، سی و شش ثواب باقی میماند. به او گفتند: پاداش ده برابر، برای کسی است
که کارش بر اساس تقوا باشد. انفاق از مال غصبی پاداش ندارد. مگر نخوانده ای که: «انما یتقبل اللّه من المتقین... »!
۴- شرط اقتصادی: ادای حق مردم
رسیدگی به نیازمندان و ادای حقوق محرومان به درجه ای از اهمیت است که گاهی قبولی عبادت بستگی به آن دارد. پرداختن زکات، یا داشتن درآمد مشروع، از این نمونه هاست.
امام رضا علیه السلام میفرماید: «مَنْ صَلّی و لم یُزَکِ لَمْ تُقْبَلْ صَلوتُه» (۱۰۱) هر کس نماز بخواند ولی زکات (و مالیات اسلامی) نپردازد، نمازش قبول نمی شود.
در حدیث دیگری علی علیه السلام به کمیل میفرماید:
هر گاه غذای تو از راه حلال و درآمد صحیح نباشد، خداوند، تسبیح گفتن و شکر کردن تو را قبول نمی کند. (۱۰۲)
۵ - شرط اجتماعی: خیرخواهی نسبت به دیگران
حفظ پیوندهای اجتماعی و اخوّت میان مسلمانان و روابط شایسته ونیکو میان پیروان اسلام، اهمیّت بسیاری دارد. از این رو، هر سخن و عملی که به گسستن پیوندها و بهم زدن روابط خوب
منجر شود نارواست، «غیبت»، «سوء ظن»، «بد خواهی»، «قطع رابطه»، «بد خلقی» و... از اوصاف و اعمالی هستند که موجب قبول نشدن عبادت میشوند.
رسول خدا صلی الله علیه وآله فرمود: «مَنِ اغْتابَ مُسْلِماً اَوْ مُسْلِمةً لَمْ یَقْبَلِ اللَّهُ صَلاتَهُ وَ لاصِیامَهُ اَرْبَعینَ یَوماً وَلَیْلَةً اَلاّ اَنْ یَغْفِرَ لَه صاحِبهُ» (۱۰۳)
کسی که غیبت زن و مرد مسلمانی را بکند، تا چهل روز نماز و روزه اش را خدا نمی پذیرد، مگر آنکه آن شخص، او را ببخشد.
و نیز، آن حضرت فرمود: «یا اَباذَر! اِیاکَ وَ هِجْرانَ اَخیکَ، فَاِنَّ الْعَمَلَ لا یُتَقَبَّلُ مَعَ الْهِجْرانِ» (۱۰۴) ای ابوذر! از دوری و قطع رابطه با برادر دینی بپرهیز، چرا که عمل اینگونه اشخاص پذیرفته نیست.
و امام صادق علیه السلام میفرماید: «لا یَقْبَلُ اللّهُ مِنْ مُؤمِنٍ عَملاً وَ هُوَ مُضْمِرٌ عَلی اَخیِه سُوءً» (۱۰۵) هر مؤمنی که نسبت به برادر دینی اش، نیّت بدی داشته باشد، خداوند عمل او را قبول نمی کند.
و امام صادق علیه السلام میفرماید: «اِنَّ سُوء الخُلقِ یُفْسِدُ العَمَلَ کَما یُفْسِد الخِّلُ العَسَلَ» (۱۰۶) بد اخلاقی با مردم، چنان عمل را فاسد میکند، که سرکه، عسل را.
نتیجه آنکه بد گویی از دیگران، نیّت سوء درباره مردم، ترک دوستی، غیبت و امثال آن که باعث سست شدن پیوندهای اجتماعی مسلمانان میشود، از موانع قبول شدن عبادات به حساب آمده است. و نمازگزار و اهل عبادت، باید روابط دینی مستحکمی با بندگان خدا داشته باشد، تا پرستش هایش شایستگی قبولی را دارا باشند.
۶- شرط خانوادگی: خوشرفتاری
آئین مقدس و متعالی اسلام، میان عبادت و سیاست و اخلاق و اجتماع، پیوندی منسجم ایجاد کرده است. در امور خانوادگی هم رعایت احترام و حقوق متقابل زن و شوهر را چنان مهم دانسته که بی توجهی به آن گاهی باعث قبول نشدن عبادات میگردد. و قطع پیوندهای زمینی، به قطع پیوند آسمانی میانجامد.
در این زمینه پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله فرموده است: «مَنْ کانَ لَهُ اِمْرئةٌ تُوذیهِ لَم یَقْبَلِ اللَّهُ صَلاتَها وَ لا حَسَنَةً مِنْ عَمَلِها... وَ عَلَی الرَّجُل مِثْلُ ذلِکَ» (۱۰۷) هر کس زن بد رفتار و اذیت کننده ای داشته باشد، خداوند نماز و کارهای نیک آن زن را نمی پذیرد. (مرد نیز همچنین است)
نه تنها بد رفتاری زن با شوهر یا برعکس، این اثر را دارد، حتی نگاه خشم آگین به پدر و مادر هم مانع قبول عبادت است.
امام صادق علیه السلام فرمود: «مَنْ نَظَر اِلی أبَویهِ نَظَرَ ماقتٍ وَ هُما ظالِمانِ لَهُ لَم یَقْبَلِ اللّهُ لَهُ صَلاةً» [۱]
----------
[۱]: ۱۰۸) اصول کافی، ج ۲، ص ۳۴۹.
✍محسن قرائتی
https://eitaa.com/zandahlm1357
❓ چه کار کنیم که در نماز حضور قلب داشته باشیم؟
🔰 برای حضور قلب در نماز کارهای فراوانی می توان انجام داد که به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:
1️⃣نکته اول: در رابطه با حضور قلب در نماز باید عوامل حواس پرتی را از خودمان دور کنیم که خود این عوامل گاهی می تواند درونی باشد و گاهی بیرونی باشد
🔸درونی مثل: پرخوری، گرسنگی، حبس بول و...
🔹بیرونی مثل: مثل سر صدا ها یا نماز خواندن روبه روی تلویزیون روشن، مکان شلوغ و...
2️⃣ نکته دوم: قبل از ورود به نماز ما نسبت به اهمیت نماز و حضور قلب و دستور الهی و در محضر خدا بودن و هدف آفرینش و....فکر کنید و خود را آماده سخن گفتن با خداوند کنید که این عمل تاثیر زیادی در حضور قلب دارد.
3️⃣ نکته سوم: در نماز قبل از گفتن کلمات به معنای کلمات دقت کنیم و بدانیم کلمه بعدی که قرار است بیان کنیم چه معنایی دارد.
4️⃣ نکته چهارم: قبل از نماز اذکار مستحب وارد شده را بخوانیم و تا چند دقیقه قبل آن با کسی صحبت نکنیم و حالت نماز را داشته باشیم .مثلا دعای توجه را بخوانیم: «وَجَّهتُ وَجهىَ لِلَّذى فَطَرَ السَّمٰواتِ وَ الأرضَ، عالِمِ الغَیبِ و الشَّهادَةِ حَنیفاً مُسلِماً وَ ما انَا مِنَ المُشرِکینَ.انَّ صَلاتى وَ نُسُکى وَ مَحیاىَ وَ مَماتى للّٰهِ رَبِّ العَالَمین، لاشَریکَ لَهُ وَ بِذ لِکَ امِرتُ وَ انَا مِنَ المُسلِمینَ»
5️⃣نکته پنجم: از تعقیبات نماز غفلت نکنیم و آنها را هم انجام دهیم چون تعقیبات هم حضور قلب در محسوب و آن را جبران می کند.
6️⃣نکته ششم: خواندن نافله ها و نماز های مستحبی مثل نماز شب و نماز هایی که قبل و بعد نماز های روزانه سفارش شده است تاثیر زیادی در حضور قلب در نماز دارد.
امام باقر علیه السلام فرمودند از نماز شما آن مقداری مورد قبول است که حضور قلب داشته باشید زرار گفت که ای وای پس هلاک شدیم!! حضرت فرمود اینگونه نگو بلکه نافله ها جبران کننده هستند و کسری ها را جبران می کنند.
7️⃣ نکته هفتم: باید ذی نماز گذار داشته باشیم چرا که ظاهر در باطن هم تاثیر دارد لذا باید با لباس تمیز و مرتب و عطر و....که تاثیر در حضور قلب نماز دارد.
8️⃣ نکته هشتم: حالت وداع در نماز داشته باشیم و گویا این آخرین نمازی است که می خواهیم بخوانیم و واقعا هم همین طور است و ما نمی دانیم که آیا بعد این زنده هستیم که نماز بعدی را بخوانیم یا نه و این خود حضور قلب می آورد.
9️⃣نکته نهم: یکی از امامان خود را مقتدای خود قرار دهیم مثلا امام سجاد علیه السلام چگونه نماز می خواندند و سعی کنیم خود را شبیه او کنیم.
🔟 نکته دهم: نماز را از آن حالت کلیشه ای خود خارج کنیم لذا اذکاری را که می توان تغییر داد را تغییر بدهیم و با خودمان بگوییم که امروز ذکر رکوع،سجود، قنوت و.... را چه بگویم این خود عاملی است که حواس پرتی را دور و توجه را زیاد می کند.
1️⃣1️⃣ یازدهم: قبل از نماز یک توسلی داشته باشیم به یکی از ائمه علیهم السلام مثلا سلامی به امام حسین علیه السلام داشته باشیم که این عمل آثاری دارد که کمک به حضور قلب می کند.
✅ نسبت حضور قلب در نماز کتابی نوشته شده است به عنوان حضور قلب در نماز از منظر امام خمینی ره و شهید ثانی که پیشنهاد می شود جهت مطالعه مراجعه شود.
📚 بیانات استاد محمدی شاهرودی
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
بسیار که چـون اسـتعمال نمـائى آنهـا را بـه احتـرام، منفجـر شـود از بـراى تـو - در نزدیکـى - چشمههاى
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......:
فصل چهارم در طهور است
و آن یا آب است، و آن در این باب اصل است، و یا ارض است .
بدان که انسان سالک را به طریق کلّى دو طریق است براى وصول به مقصد اعلى و مقـام قـرب
ربوبیت: یکى از آن دو، که مقام اولیت و اصالت دارد، سیر الى اللَّه است به توجه به مقام رحمت
مطلقه و خصوصاً رحمت رحیمیه که رحمتى است کـه هـر موجـودى را بـه کمـال لایـق خـود
مىرساند. و از شعب و مظاهر رحمت رحیمیه بعث انبیاء و رسل صلوات اللَّـه علـیهم اسـت کـه
هادیان سبل و دستگیر بازماندگانند؛ بلکـه در نظـر اهـل معرفـت و اصـحاب قلـوب، دار تحقّـقْ
صورت رحمـت الهیـه اسـت، و خلایـق دائمـاً مـستغرق بحـار رحمـت حقّنـد و از آن اسـتفاده
نمىکنند. این کتاب بزرگ الهى، که از عالم غیب الهى و قرب ربوبى نازل شده و بـراى اسـتفاده
ما مهجوران و خلاص ما زندانیان سجن طبیعت و مغلولان زنجیرهاى پیچ در پیچ هواى نفـس و
آمال به صورت لفظ و کلام درآمده، از بزرگترین مظاهر رحمت مطلقه الهیه است که مـا کـور و
کرها از آن به هیچ وجه استفاده نکردیم و نمى کنیم. آن رسول ختمى و ولىمطلق گرامـى کـه
از محضر قدس ربوبى و محفل قرب و انس الهى به این سر منزل غربـت و وحـشت قـدم رنجـه
فرموده و گرفتار معاشرت و مراودت با ابو جهـل هـا و بـدتر از آنهـا گردیـده و نالـه لَیغـانُ علـى
( قَلْبى 107 (اش دل اهل معرفت و ولایت را محترق کرده و مى کنـد، رحمـت واسـعه و کرامـت
مطلقه الهیه است که آمدن در این کلبه اش براى رحمت موجودات سکنه عالم اسفل ادنى است
و بیرون بردن آنها است از این دار وحشت و غربت - چون کب وتر مطوقه که براى نجات رفقا خود
را به دام بلا اندازد(108 .(
سالک الى اللَّه باید تطهیر با آب رحمت را صـورت اسـتفاده از رحمـت نازلـه الهیـه بدانـد و تـا
استفاده از رحمت براى او میسور است، قیام به امر نماید؛ و چون دستش از آن به واسطه قـصور
ذاتى یا تقصیر کوتاه شد و فاقد آب رحمت شد، چاره ندارد جز توجه به ذلّ و مسکنت و فقـر و
فاقه خود . و چون ذلّت عبودیت خود را نصب العین نمود و متوجـه بـه اضـطرار و فقـر و امکـان
ذاتى خود شد و از تعزّز و غرور و خودخواهى بیرون آمد، بابى از رحمت به روى او گشاده گـردد
آداب الصلاة امام خمینى رضوان االله تعالی عل هی
و ارض طبیعت مبدل به ارض بیضاء رحمت گردد و تراب احد الطّهورین گردد و مـورد تـرحم و
تلطّف حق گردد . و هر چه این نظر، یعنى نظر به ذلّت خود، در انسان قوت گیرد، مورد رحمـت
بیشتر گردد . و اگر بخواهد به قدم اعتماد به خود و عمل خود این راه را طىکند، هلاك شـود؛
چه که ممکن است از او دستگیرى نشود؛ چون طفلى که تا خود به جسارت راه رود و بـه قـدم
خود مغرور شود و به قوت خود اعتماد کند، مورد عنایت پدر نشود و او را به خود واگذار کند و .
چون اضطرار و عجز خود را به پیشگاه پدر مهربان عرضه دارد و از اعتماد به خود و قـوت خـود
یکسره خارج شود، مورد عنایت پدر گردد و او را دستگیرى کند، بلکه او را در آغوش کشد و بـا
قدم خود او را راه برد . پس بهتر آن است که سالک الى اللَّـه پـاى سـلوك خـود را بـشکند و از
اعتماد به خود و ارتیاض و عمل خود یکسره برائت جوید و از خود و قدرت و قـوت خـود فـانى
شود و فنا و اضطرار خود را همیشه در نظر گیرد تا مورد عنایت شود و راه صد ساله را با جذبـه
ربوبیت یک شبه طىنماید، و لسان باطن و حالش در محضر قدس ربوبیت با عجز و نیاز عـرض
کند: امنْ یجیب اْلمضْطَرَّ اذا دعاهو یکْشف السوء(109
#آداب الصلاة امام خمینى رضوان االله تعالی علیه
https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#صوت 🔹 چند دقیقه با #حکومت اسلامی ⬅️ قسمت اول... استاد #رحیم_پور ازغدی #شبکه_سه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
جوانمرد:
📌شماره شبهه: ۴۵۶۴
🔆 متن شبهه:
می گویند وقتی اساتید علم نجوم و ریاضی با محاسبات دقیق نجومی ، تعیین کردند که فلان روز #عید_فطر است ، حتما هست ، و این اشتباه روحانیون بوده که مدام دنبال هلال ماه هستند و...
🔆 پاسخ شبهه :
1⃣ علم نجوم ، تولد هلال جدید را اثبات می کند ، اما از نظر شرعی و فقه، رویت هلال مهم است، نه تولد هلال، پس فرق است بین تولد هلال که علم نجوم آن را محاسبه کرده با رویت هلال که از نظر شرع مهم است.
2⃣ عموما 12 ساعت بعد از تولد هلال ، می توان آن را رویت کرد. غروب یکشنبه ، هنوز 12 ساعت از تولد هلال نگذشته بود ، به همین دلیل هلال رویت نشد. حتی با دوربینهای قوی
3⃣ با توجه به اینکه غروب دوشنبه خیلی بیشتر از 12 ساعت از تولد هلال گذشته ، در خیلی از نقاط کشور که هوا صاف باشد ، هلال را می توان با چشم عادی هم مشاهده کرد
4⃣ پس این تفکر قدیمی که حالا چون اکثر مردم ماه را دیدند یا اینکه ماه در موقعیت بالا در آسمان هست یعنی امشب شب دوم هست و امروز عید فطر بوده ، تفکری غلط است
5⃣ درضمن همیشه شکل ماه در سن های مساوی ، یکی نیست ، گاهی ماه ممکن است 15 ساعت از تولد هلالش گذشته باشد اما کمی ضخیم تر باشد نسبت به همین میزان سن در ماه قبل، چون مدار حرکت ماه به سمت زمین، بیضوی هست ، نه دایره ای
📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر #صلوات، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
AUD-20220409-WA0037.m4a
10.47M
🖐 با سلام و عرض ادب و
دعای قبولی طاعات و عبادات
همه بزرگواران ...✨🤲
🎶 عرض کنم که در این صوت ،
☝️ دستورالعمل ها و نکات ،
خیلی خوبی هست 👌👌👌
گفتم برای شما هم بفرستم ،
اگه دوست دارین استفاده کنین یا
برای کسی بفرستین حتما گوش بدین🙏
این روایت از امام صادق ، در اصول کافی ، ترجمه ی علامه مصطفوی ، جلد ۴ ، صفحه ۴۲۸ ، بیان شده است...