eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.7هزار دنبال‌کننده
48.9هزار عکس
35.6هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
✨﷽✨ 🔴چطور همسرمان را آرام کنیم؟ ✍ زن ها باید به این موضوع توجه کنند و بدانند در مواقعی که مرد حرفی درباره مطلبی نمی زند به این معنی است که هنوز پاسخ آن را پیدا نکرده ولی درباره اش مشغول فکر است و منظورش اصلا بی اهمیتی و کمی علاقه به زن نیست ولی آقایان باید بدانندکه همین سکوت و حرف نزدنشان به تنهایی برای زن ایجاد نا امنی کرده و زن در تخیلات خود عواقب بدی را پیش بینی می کند زنان باید بدانند که هر وقت مردی کم حرف و به لاک خود فرو می رود زیر فشار روحی است و مساله ای دارد بادر خود فرو رفتن دنبال راه حل است هرگز در این حالت به درون لاک ذهنی مرد سرک نکشد و سکوت او را بر هم نزند. زن نباید با آن روشی که خودش آرام می شود در صدد آرامش مرد برآید مرد هم همینطور مرد سکوت می خواهد پس سکوت را به او هدیه دهید زن دلجویی،توجه و صحبت کردن می خواهد .پس کنارش باشید و توجه را به او هدیه دهید زن و مرد باید بدانند با روش های متفاوتی از یکدیگر دلجویی کرده و از هم حمایت و پشتیبانی کنند.
👇 کارهای غیرمنتظره میکنه خوراکی موردعلاقه اش را میخره یادداشتهای عاشقانه برایش می گذاره آهنگ موردعلاقه اش رامی خونه
💑 ۸ سنت غلط ازدواج در نگاه رهبر انقلاب 🔸مهریه سنگین 🔸جهیزیه سنگین 🔸تجملات زیاد 🔸اســـراف 🔸خرید از مکان های معروف 🔸هتل ها و سالن های پرخرج 🔸لباس عروس گران قیمت 🔸به رخ کشیدن ثروت ها ✅
خانواده آسمانی ۲۶.mp3
12.19M
۲۶ ▫️ انسانِ بی نهایت طلب، به دنبال معشوقی ست از جنس آرزوهای خود؛ معشوقی بی‌نهایت با -زیبایی بی‌نهایت -علم بی‌نهایت - قدرت، عاطفه و عشق بی‌نهایت ♥ و این معشوق کسی نیست جز خداوند که یک فرمول بسیار ساده برای عاشق شدن را به انسان یاد داده است؛ آن فرمول چیست؟ 🎤
7.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️فیلم آموزشی فایده دانستن یکی از در مواقعی که مورد خفتگیری قرار میگیرید. 🔸استفاده از تکنیک ها به صورت درست، لازمه اش تمرین و تکرار است. 🔹شر مزاحمین جسمی و روحی از زندگانیتان به دور انشالله 🤲
📗📒📕📙 📙 عقايد و آراي باب 📚 به علت پريشان‌گوييهاي علیمحمد باب، شايد به درستي نتوان عقايد او را تشريح کرد. وي در کتاب بيان، خود را برتر از همه انبياي الهي معرفي کرده و مظهر نفس پروردگار خوانده است. باب خود را مؤسس‌ دوره جديد نبوت‌ ميخواند. او خاتميت‌ پيامبر اسلام‌ ص را - که تا روز قيامت تداوم دارد – پذيرفته است؛ اما از ديگر سو معتقد بود که قيامت براي هر ديانتی ، آغاز دوره‌ای جديد از نبوت توسط پيام‌ آوري ديگر است. وی ميگويد: «از يوم‌ بعثت‌ رسول‌الله ص تا يوم‌ عروج‌ او ، قيامت‌ عيسي‌ ع بود كه‌ شجره حقيقت‌ در هيكل‌ محمديه‌ ظاهر شد... و از حين‌ ظهور شجرة «بيان‌» الي‌ ما يغرب، قيامت‌ رسول‌الله ص است‌... و قيامت «بيان» در ظهور من‌ يظهره‌الله‌ است؛ زيرا امروز بيان‌ در مقام‌ نقطه‌ است‌ و اول‌ ظهور من‌ يظهره‌الله، آخر كمال بيان‌ است‌... .» باب به قيامت هم اعتقادي نداشت و آن را امري زاييده توهم شيعه می‌دانست. او مقصود از آيات قرآن را در اين زمينه به قيام خود تطبيق ميكرد : «... مراد از يوم قيامت، يوم ظهور شجره حقيقت است و مشاهده نمی‌شود احدي از شيعه، يوم قيامت را فهميده باشد؛ بلکه همه موهوماً امري را توهم نموده که عندالله حقيقت ندارد و آنچه عندالله و عند عرف اهل حقيقت مقصود از يوم قيامت است، اين است که از وقت ظهور شجره، حقيقت در هر زمان به هر اسم الی حين غروب آن يوم قيامت است؛ مثلاً از يوم بعثت عيسي تا يوم عروج آن، قيامت موسي بود... .» 📒 او كتاب ‌سراسر غلط « بيان »‌ را ناسخ‌ قرآن‌ معرفی ميكند و در ابتدای آن مينويسد: «ان البيان ميزان من عند الله الي يوم من يظهره الله من اتبعه نور و من ينحرف عنه النار؛ همانا بيان ترازويي از نزد خداست تا روز ظهور من يظهره الله براي کسی که از آن پيروي کند نور، و براي کسي که از آن منحرف شود آتش است.» باب معتقد بود كه مراد از معرفت‌ پروردگار، معرفت‌ مظهر اوست‌ و آنچه‌ در مظاهر ظاهر ميشود، «مشيت‌» اوست‌ كه‌ خالق‌ هر چيزي‌ است‌. اين‌ مشيت، نقطه ظهور است‌ و در هر دوری‌ بر حسب‌ آن‌ دوره‌ ظاهر می‌شود. محمد ص نقطه «فرقان‌» است‌ و عليمحمد نقطة «بيان‌» و هر دو يكی اند. نقطه « بيان‌ » عيناً همان‌ آدم‌ بديع‌ فطرت‌ است‌. ظهورات‌ را نه‌ ابتدايي‌ است، نه‌ انتهايي؛ قبل‌ از آدم‌ هم‌ عوالمي‌ بوده‌ است‌ و پس‌ از «من‌ يظهره‌الله‌» هم‌ ظهورات‌ ديگر به‌ طور بی نهايت‌ خواهد بود. هر ظهوری‌ اشرف‌ از ظهور پيش‌ و مشتمل‌ بر آن‌ است؛ و مشيت‌ اوليه‌ در هر ظهوري، اقوي‌ و اكمل‌ از ظهور قبل‌ است. باب‌ با دركی ناقص از برخي احاديث اسلامي مبني بر شأن و منزلت رسول خدا ص و ائمه‌اطهار ع كوشيده است تا در ميان هواداران خود، جايگاهي همچون انبيا و ائمه براي خود دست و پا كند. عليمحمد معتقد بود كه‌ نبايد او را خاتم‌ ظهورات‌ مشيت‌ اوليه‌ و آخرين‌ سلسله نبوتها دانست؛ بلكه‌ وي‌ ظهور كسي‌ را بشارت داد كه‌ از او به‌ «من‌ يظهره‌ الله‌» تعبير ميكرد و او را اشرف‌ و اعظم‌ از خود شمرده، و تصريح‌ كرده‌ است‌ كه‌ كمال‌دين‌ «بيان‌» در ظهور اوست؛ چرا که از اين‌ گفته‌ها معلوم‌ می‌شود كه‌ علیمحمد خود را در رديف‌ پيامبران‌ پيشين‌ و بلكه‌ اشرف‌ از آنان‌ دانسته‌ است‌ و از برخي‌ سخنانش‌، بيش‌ از اين‌ هم‌ برمي‌آيد. نکته قابل توجه در انديشه‌ هاي باب، ادعاهای گزاف و ناهماهنگی ميان آراء اوست. گاهفي باب بقيةالله، گاهي خود بقيۀالله، گاهي پيامبر و گاهي هم الله مهيمن القيوم و... ( نعوذبالله ) https://eitaa.com/zandahlm1357