eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.5هزار عکس
36.1هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
@vekalats      .. ◾تکلیف فرزندان ازدواج موقت و                          و حقوق آنان ▫فرزندی که در ازدواج موقت و از این رابطه حاصل میشود مشروع است و از تمامی حقوق طبق قانون برخوردار خواهد بود @vekalats      .. ▫در ازدواج موقت ازدواج دائم نگهداری و نفقه کودک بر عهده پدر است و موظف است از کودک خود مراقبت نماید و فرزند نیز از پدر خود ارث می‌ برد شناسنامه در ازدواج موقت برای فرزند ▫برای دریافت شناسنامه فرزند در ازدواج موقت که پدر برای گرفتن شناسنامه او اقدامی نمی‌ کند بر اساس ماده 8 قانون حمایت از خانواده و بر اساس اصول آیین دادرسی در رسیدگی به این موارد صلاحیت دادگاه خانواده محل اقامت خوانده  آخرین محل سکونت وی در صورت مشخص نبودن محل اقامت وی خواهد بود @vekalats      .. با مراجعه به دادگاه خانواده و اثبات واقعه ازدواج موقت که به تبع آن الحاق فرزند به پدر ثابت خواهد شد را ملزم به اخذ شناسنامه برای فرزند نماید اگر ازدواج پدر و مادر شرعی باشد به ثبت رسمی نرسیده باشد و به پدر فرزند در ازدواج موقت و مدارک او نیز به هر دلیلی دسترسی نباشد برای صدور شناسنامه به دادگاه مراجعه نموده و از دادگاه حکم امین موقت دریافت کند دریافت حکم امین موقت سمت قانونی مییابد و میتواند به اداره ثبت احوال مراجعه نموده و یک شناسنامه یک طرفه با نام خانوادگی خود برای فرزند تهیه کند
.......: امر عجیبی است قابل تأمل عقلای با انصاف خیلی مضحک و خنده آور است که چند شب قبل شما مذهب شیعه را سیاسی بحساب آوردید و گفتید چون در دورۀ رسول اللّه نبوده و در خلافت عثمان بوجود آمده پیروی از آن جایز نیست. و حال آنکه با دلائل عقلیه و نقلیه پریشب ثابت نمودیم که ریشۀ مذهب تشیّع در زمان رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلّم و بدستور مبارک خود آن حضرت بکار رفته و رئیس شیعیان أمیر المؤمنین علی بن أبی طالب علیه السّلام از طفولیت در دامن نبوّت رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم تربیت شده و معالم دین را از آن حضرت آموخته مطابق اخباری که در کتب معتبرۀ خودتان رسیده پیغمبر آن حضرت را باب علم خود خوانده و صریحا فرموده اطاعت علی اطاعت من است و مخالفت او مخالفت من است و در حضور هفتاد هزار جمعیت او را بامارت و خلافت منصوب نموده و عموم مسلمین حتی عمر و ابی بکر را امر فرمود با او بیعت نمودند. ولی مذاهب اربعه شما حنفی-مالکی-شافعی-حنبلی-روی چه پایه ای قرار گرفته کدام یک از آن چهار امام شما رسول خدا را ملاقات نمودند یا دستور و نصّی از آن حضرت دربارۀ آنها رسیده که مسلمانان مجبور باشند کورکورانه تبعیت از آنها بنمایند چه آنکه شما هم بی دلیل تبعیت از أسلاف خود نموده و پیروی می‌نمائید چهار امامی را که هیچ دلیلی بر امامت مطلقه آنها ندارید مگر آنچه را که فرمودید فقیه عالم مجتهد زاهد باتقوا بودند که اهل هر زمان در حیات آنها بفتاوای آن علماء می‌بایستی عمل نموده باشند نه آنکه مسلمین جهان تا روز قیامت اجبار داشته باشند که پیروی از آنها بنمایند. علاوه بر اینها اگر این صفات باضعاف مضاعف توأم با نصوص وارده از رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم در عترت طاهرۀ آن حضرت جمع شد تبعیت و پیروی از آنها اولی است یا تبعیّت و پیروی از کسانی که ابدا از رسول خدا صلّی اللّه علیه و آله و سلّم دربارۀ آنها دستور و نصّی نرسیده. آیا مذاهبی که در زمان پیغمبر اثری از آنها نبوده و هیچ یک از أئمه اربعه در زمان آن حضرت نبودند و دستوری از آن حضرت دربارۀ آنها نرسیده و بعد از قرنی در دنیا پدید آمدند مذهب من در آری و سیاسی می‌باشند؟ یا مذهبی که ریشه گذار آن رسول خدا و پیشوای آن تربیت شده دست آن حضرت بوده و همچنین سایر امامان یازده گانه که دربارۀ تمام آنها و بنام فرد فرد آنها دستور رسیده و آنها را عدیل قرآن قرار داده و صریحا در حدیث ثقلین [۱] فرموده من تمسک بهما فقد نجی و من تخلّف عنهما فقد هلک و در حدیث سفینه [۲] فرموده و من تخلّف عنهم فقد هلک. و ابن حجر در ص ۱۳۵ صواعق باب وصیّة النّبی از آن حضرت نقل می‌نماید که فرمود قرآن و عترت من در میان شما ودیعۀ من هستند که اگر بهر دو آنها معا و توأما تمسّک جستید هرگز گمراه نخواهید شد آنگاه ابن حجر گوید مؤید این قول حدیث دیگری است که آن حضرت دربارۀ قرآن و عترت فرموده است. فلا تقدموهما فتهلکوا و لا تقصّروا عنهما فتهلکوا و لا تعلّموهم فانّهم اعلم منکم [۳] . آنگاه ابن حجر اظهار نظر نموده که این حدیث شریف دلالت دارد بر اینکه عترت و اهل بیت آن حضرت در مراتب علمیّه و وظائف دینیّه حق تقدم بر دیگران دارند عجبا با اذعان او باینکه عترت از اهل بیت بایستی مقدّم بر دیگران باشند بدون هیچ دلیل و برهان در اصول ابو الحسن اشعری و در فروع فقهاء اربعه را مقدّم بر آن خاندان جلیل می‌دارند؟ این نیست مگر از روی تعصّب و عناد و لجاج و چنانچه فرمودۀ شما صحّت دارد و امامان فقهاء شما از جهت علم و ورع و تقوی و عدالت مطاع بوده اند پس چرا بعض از آنها بعض دیگر را تفسیق و تکفیر نموده اند. حافظ- خیلی بی لطفی می‌نمائید که هرچه بزبانتان می‌آید می‌گوئید تا باین حدّ که تهمت می‌زنید بفقهاء و امامان ما که آنها در مقام ردّ و تضعیف و یا تفسیق و تکفیر یکدیگر برآمده اند این بیان شما قطعا کذب محض است اگر ردّی و یا نقدی دربارۀ آنها گفته شده از طرف علمای شیعه بوده و إلاّ از طرف علماء ما جز تعظیم و تجلیل که شایستۀ مقام آنها بوده قلمی روی کاغذ نرفته. داعی- معلوم می‌شود جنابعالی توجّهی بمندرجات کتب معتبره علمای خود ندارید یا عمدا سهو می‌نمائید یعنی می‌دانید ولی غلطاندازی می‌کنید و إلاّ أکابر از علماء خودتان کتابها بر ردّ آنها نوشته اند حتّی خود أئمّه اربعه یکدیگر را تفسیق و تکفیر نموده اند. حافظ- بفرمائید آن علماء کیانند و مندرجات کتب آنها چیست اگر در نظر دارید بیان نمائید. داعی- اصحاب ابی حنیفه و ابن حزم [۱] و غیرهما پیوسته در مقام طعن به امام مالک و محمّد بن ادریس شافعی هستند و همچنین اصحاب شافعی مانند امام الحرمین و امام غزّالی و غیر آنها طعن می‌زنند به أبو حنیفه و مالک بعلاوه از جنابعالی سؤال می‌نمایم بفرمائید امام شافعی و أبو حامد محمّد بن محمّد غزّالی و جار اللّه زمخشری چگونه اشخاصی هستند. حافظ- از فحول فقهاء و علماء و ثقه و امام جماعت اند. ---------- [۱]: ۱
) در ص ۲۱۹ و ص ۲۲۴ همین کتاب باصل و اسناد آن اشاره شد. [۲]: ۲) در ص ۲۲۶ همین کتاب باسناد آن اشاره شده. [۳]: ۳) بر قرآن و عترت من تقدم نجوئید و تقصیر از خدمت آنها ننمائید که هلاک خواهید شد و بعترت من تعلیم ندهید زیرا که آنها اعلم از شما می‌باشند. [۱]: ۱) علی بن احمد اندلسی متوفی سال ۴۵۶ قمری. : پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
انسان شناسی ۱۶۷.mp3
10.26M
۱۶۷ محبت‌ها دو دسته‌اند: ۱ـ محبت‌هایی که محورشان بخش انسانی وجود ما هستند. ۲ـ محبت‌هایی که محورشان بخش حیوانی وجود ما هستند. ✖️ تفاوت این دو نوع محبت چیست؟ ✖️ چگونه می‌توانم جنس محبت‌هایم را تشخیص دهم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamusiqiirani-7 - تصنیف : دل من.mp3
598.8K
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 به بیابان در شب تارم زده بر جان تیغ تطاول نه خبر دارم ز نگارم ز غمش خون می بارم خون میبارم از غم هر دم چون دل ابر بهار چه کند دل از غم دوری مطلب از من تو صبوری شده کارم آه و فغان شده ام بی تاب و توان برسان تو صبا به نگارم که غمی به جز از تو ندارم 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺
14.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥یکی از اسرار ارتباط با حضرت ولیعصر عج که موجب برکت و افزایش رزق شما می شود. ♦️♦️♦️♦️♦️ ۲۴۸. مهدیا! عزیزا! یوسفا! صدیقا! بیا که هستی بی تو سخت خاموش است. مجله انتظار ۲۴۹. انتظار؛ یعنی کمی دورتر را هم دیدن و صدای پای آشنایی را شنیدن. مجله انتظار ۲۵۰. انتظار؛ یعنی دل به راه بودن، نه تنها چشم به راه بودن. مجله انتظار https://eitaa.com/zandahlm1357
سلام لطفا 🇮🇷👇 eitaa.com/joinchat/3717922818Ca7721d8525 کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا