eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.6هزار دنبال‌کننده
48.9هزار عکس
35.6هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
10.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مهمترین سرّ شیعه ملاقات با عج ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
7.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🗝این دو نفر ،ضربه های زیادی به این انقلاب و کشور زدن. 👌دم سازنده این کلیپ گرم.. بهتر از این نمیشد روشنگری کرد. لطفا نشر دهید ❌👆 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
26.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡️ مستند 🎯 قسمت بیست‌ویکم: 👈 نفوذ در دولت‌ها (بخش دوم) 💥 ردّپای صهیونیست‌ها در انتخابات کشورها! 📚 مقالات مرتبط: 📖 نفوذ و نفوذی بدونِ «شبکهٔ نفوذ» معنا ندارد! 👉 https://jscenter.ir/slave-jews/muslim-zionism/8394 📖 غول‌های یهودی چگونه روسیه را به ویرانی کشاندند؟ 👉 https://jscenter.ir/jewish-methods/jews-and-politics/6542 📖 ما و «شبکه» 👉 https://jscenter.ir/slave-jews/muslim-zionism/8578 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
«يك روز حضرت بهاءالله با چند نفر از همراهان به سير و گردش مشغول بودند در بين راه جواني را ديدند كه تنها در گوشه خارج از راه نشسته لباس درويشي دربر داشت و موي سرش پريشان و درهم افتاده بود در كنار جوي آب آتش افروخته به طبخ غذا مشغول بود حضرت بهاءالله نزديك او تشريف بردند و فرمودند درويش چه مي‌كني جوان... جواب داد مشغول به خوردن خدا و پختن خدا و سوزاندن خدا هستم حضرت بهاءالله... با او مشغول گفتگو شدند... به عرفان حق منبع فائز گشت... و مجذوب تعاليم مباركه گرديد... جزو پيروان حضرت بهاءالله درآمد... دنبال اسب آن حضرت مي‌رفت قلبش به نار محبت مشتعل بود و بداهتا به انشاء و انشاد اشعار پرداخت... كه ترجيع آن از اين قرار است: انت شمس الهدي و نورالحق اظهر الحق يا ظهور الحق... [ صفحه ۶۳] حقيقت حال اينست كه آن درويش در آن ايام مقام رفيع حضرت بهاءالله را كه خلق جهان از عرفانش محجوب بودند شناخته بود». ملاحظه مي‌كنيد درويش در عالم عرفان بافي خود كه هرچيزي معرف وجود خداست براي او هيزم خدا بود مواد پختني نيز خدا بود و بالنتيجه او خدا را مي‌خورد و در اين دم سازنده و خالق خدايان كه بها باشد رسيد و وجود نوراني خود را بدو اثبات و درويش آنچه را به قول نبيل تمام دنيا نفهميدند او فهميد و دنبال خر خدا به راه افتاد و شعر ساخت تو خدائي تو خدائي. از اين بحث مضحك و خنده آور بگذريم و وارد مطلب قدري نزديكتر شويم اينكه بها مي‌گويد مظهر است اين كلام يعني چه يعني مظهر صفات الهي است وقتي ما از خدا هيچ نمي دانيم پس چگونه مي‌دانيم كه صفات او چيست شما آيا هيچ در اين موضوع فكر كرده ايد؟ براي اينكه بگوئيم فلاني مظهر خداست يا مظهر صفات اوست. بايد صفات خدا را بدانيم و براي اينكه صفات خدا را بدانيم بايد او را كماهو حقه بشناسيم و براي اينكه خدا يا خالق را بشناسيم قبل از هر چيز بايد مخلوق او را بشناسيم تا كمي به الهيت و صفات او پي ببريم. حالا بگوييد بدانم آيا از امام اول شيعيان نيست اينكه «كمال التوحيد نفي الصفات عنه» پس شما چه صفاتي براي خدا خواهيد توانست مجسم كنيد تا بگوئيد بها مظهر آن صفات است؟... ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
سرگذشت استعمار 8.mp3
5.2M
🔰 جلسات تدریس کتاب 8 💠 جلسه هشتم 8️⃣ : کشتی ای که از ایران آمد و برای اسپانیایی ها نان داشت‼️ 🎤 👌 دغدغه های تاریخی رهبری را برطرف کنیم. 🔰انقلابی باید قوی شود🔰 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
پيام ها: ۱- نشانه ى ايمان واقعى، پذيرفتن حكم پيامبر و نشانه ى نفاق، روى گردانى از آن است. «اذا دُعوا... فريق منهم مُعرضون» ۲- داورى و قضاوت از شئون انبيا مى باشد. «لِيحكُمَ بينهم» ۳- حكم پيامبر، همان حكم خداوند است. « (ليحكم» مفرد آمده، نه تثنيه) ۴- در انتقاد، انصاف داشته باشيد و همه را نكوبيد. «فَريق منهم» ۵ - قضاوت عادلانه، خوشايند گروهى از مردم نيست. «فَريق منهم مُعرضون» ۶- به هر گرويدن و اظهار علاقه اى تكيه نكنيد. «واِن يكن لهم الحقّ يأتوا اليه... » (به سراغ پيامبر مى آيند، امّا در صورتى كه سخن پيامبر به نفع آنها باشد! ) ۷- منافق، فرصت طلب است و نان را به نرخ روز مى خورد. «و اِن يكن لهم الحقّ... مذعنين» ۸ - پيامبر اكرم صلى الله عليه وآله حتّى براى منافقان، (آنجا كه حقّ با آنان بود) به نفع آنان حكم مى كرد. «ليحكم بينهم... ان يكن لهم الحقّ» أَفِى قُلُوبِهِم مَّرَضٌ أَمِ ارْتَابُواْ أَمْ يَخَافُونَ أَن يَحِيفَ اللَّهُ عَلَيْهِمْ وَ رَسُولُهُ بَلْ أُوْلَئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ (۵۰) آيا در دل هايشان بيمارى است، يا دچار شك شده اند، يا بيم آن دارند كه خداوند و پيامبرش حقّى از آنان ضايع كنند؟ (نه)، بلكه آنان خود ستمگرند. نكته ها: كلمه ى «حيف» به معناى خروج از اعتدال، از روى ظلم و جور است. پيام ها: ۱- بى ايمانى، يك مرض روحى است. «و ما اولئك بالمؤمنين... أفى قلوبهم مرض» ۲- دليل اعراض از پيامبر سه چيز است: بيمارى هاى روحى، ترديد و سوءظن. «أفى قلوبهم مرَضٌ أم ارتابوا أم يخافون أن يَحيف اللّه عليهم» ۳- شك و سوءظن به خداوند، ظلم است. (ظلم به خود و انبيا) «اولئك هم الظالمون» ----------------------------------------------- --------------------------------- ۹۱) بقره، ۴۳. ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357