قول میدی🤝
اگه خوندی؛🙂
تویکی ازگروهها
یــا کانالها که
هستی کپی کنی؟🙂
اللهم!(:
عجل!(:
لولیک!(:
الفرج!(:
اگه پای قولت هستی
کپی کن تا همه برا ظهور
حضرت مهدی(ع)دعا کنن..
#اَللّهُمَّعَجِّللِوَلیِّکَالفَرَج
هدایت شده از رفیقشـهـ🖤ـیـدم³¹³
آقا جان...
دلم برای جمکرانت تنگ شده.
برای ظهور آقا بخوانیم:
اللهم عجل لولیک الفرج
🌱@weykhva313