هدایت شده از کانال حسین دارابی
در چه حالتی میریم بالا؟
یکی از این ۳ حالت اتفاق بیفته
غنا اگه کرواسی رو ببره
اتریش و الجزایر باهم مساوی نشن، یکی باید ببره
ازبکستان از کنگو امتیاز بگیره، چه برد و چه مساوی
تا فردا صبح همین موقع تکلیف مشخص میشه
ان شاء الله میریم بالا🙏🤲🤲