حسی که با شنیدنِ
(اجر شما با فاطمه، عزاداران)
میگیرم..:)💔.
یه بغض و حالِ عجیبی که هیچوقت نمیتونم اسمی براش پیدا کنم
عباسپرست(:
کیا؟
هیئت ها..:)
امشب اینجا با خوندنِ اجرشما با فاطمه عزاداران خداحافظی میکنن و یجورایی پایانِ دهه و سوم مولا رو اعلام میکنن:)💔.