تا غریب به چهل سال بعد از واقعه کربلا کارش همه گریه و ناله بود... هر جایی براش کربلا بود و هر روزش عاشورا.. به هر بهانه ای گریه میکرد، ناله میزد، اشک میریخت..💔
از ایشون پرسیدن به شما کجا خیلی سخت گذشت؟
سه مرتبه فرمود الشام الشام الشام...
بمیرم برا دلت آقا💔