عباسپرست(:
قاسم لاهوتی...
یا عریس کربلا
دوست دارم :)
ای شخص خدا نما
دوست دارم :)
تو هستی آقای من و لیلای منو
منم منم مجنون...:))))
عباسپرست(:
سلام بر قاسم ! کسی که شمشیر بر فرق او خورد...💔🙂
کاش نمیدید عمو پیکرت ؛ تا ببرد هدیه بر مادرت !💔