هدایت شده از چای و ایوون
برای من گریههای شبِ تاسوعا باید مثل همون شبِ عاشورا باشه، چون عاشورا دیگه وقت برای فقط گریستن نیست، انگار وقتِ عملِ.. وقتِ نوکری، سینه زدن، وقت دسته ها و عَلَمها، وقتِ نشون دادن اینکه چقدر عاشورا روز بزرگی بوده و سوزناک..
یخیلیب عباسیم نهر فرات اوسته
بلیم سیندی زینب علمدار اولدی
«افتادهعباسم رویِ نهر فرات
کمرم شکست زینب! علمدار مرد!😭»
هدایت شده از "آغل قوقولی هاپو بتمنی"
بچه های گل دایی مامانم فوت شده برای شادی روحش لطفا یه فاتحه بخونید🙏🏻🎀
عباسپرست(:
بچه های گل دایی مامانم فوت شده برای شادی روحش لطفا یه فاتحه بخونید🙏🏻🎀
تسلیت میگم کیانایِقشنگم(:🖤
چهسعادتیداشتنایشون..:)