3_اما براندازان 1401 مسلح هستند و گمان میکنند میتوانند با ایجاد رعب و وحشت انقلاب کنند!
4_ایمان و عقیده ی الهی انقلابیون سال 57 و قبل تر از ان چنان بالا بود که حاضر بودند زیر شکنجه های ساواک خونریز جان بدهند اما لب به اسرار محرمانه نگشایند
4_ولی براندارن 1401 به محض دستگیری به کرده و نکرده خود اعتراف میکنند و بعضا خود را خیس مینمایند!
5_انقلاب سال 57 هدف و برنامه داشت و متفکرانی همچون شهید بهشتی و شهید مطهری در اتاق فکر ان حضور داشتند ،
5_ اما نهضت 1401 با شعار زنز زندگی ازادی هدفی جز فحشا و برهنگی و تجزیه ی ایران ندارند و رهبران این جنبش برای فردای براندازی هیچ فکری نکرده اند
موارد دیگری هم از این تفاوت های فاحش بین این دو حرکت اعتراضی موجود است
اما همین 5 مورد به خوبی گویای این است که براندازان 1401 هیچ ربطی به انقلابیون 57 ندارند و وقتی به شیوه ی کشته شدن افرادی همچون #شهید_آرمان_علی_وردی و #شهید_روح_الله_عجمیان توسط این اشوب گران نگاه میکنیم اتفاقا این براندازان را بیشار شبیه به ساواکی های سال 57 می یابیم تا انقلابی های سال 57
‹؏ـقیلہبنےهاشم⁶⁹🇵🇸›
فیلم اواتار نمادش براتون اشنا نیست! میدان ازادی و ققنوس #بحث
-ازاینجـابخـونمشـتی✌️🏻✨
‹؏ـقیلہبنےهاشم⁶⁹🇵🇸›
چه خوبه که خودتونم میدونید سید علی، علی زمانه است
امروز واسهی فرج زمینه ساز
ای شیعه جهادت و عقب ننداز
جایی واسهی عقب نشینی نیست
میخوان بگیرن حق علی رو باز
‹؏ـقیلہبنےهاشم⁶⁹🇵🇸›
امروز واسهی فرج زمینه ساز ای شیعه جهادت و عقب ننداز جایی واسهی عقب نشینی نیست میخوان بگیرن حق علی
به علی قسم، به علی که فاتح خیبر
به علی قسم،به علی که یک تنه لشکر
کسی که بخواد،شیعه خونه علی رو خراب
به علی قسم،مگه از رو نعش ما بگذره
‹؏ـقیلہبنےهاشم⁶⁹🇵🇸›
سلام رفقای جان...!🙂❤ امروز جمعه است و واسه اینکه بی نصیب نمونیم از رحمتهای فراوان امروز میخوایم با
امروز روز جمعست و....
فک کنم ۸۰ روز بعد از گذشت
شهادتِ، شهید اسماعیل خانزاده
یه دست نوشته در وسایلشون پیدا
میشه:)
شرح دستنوشته:
خدایا اگر خلق نمیدانند، تو خود میدانی که
من در سال ۱۳۸۱ هجری شمسی در شب ۱۱ ماه
مبارک رمضان توفیق ملاقات با حضرت حجت
بن الحسن، امام زمان "عج" را داشتم..!🙃🫀
‹؏ـقیلہبنےهاشم⁶⁹🇵🇸›
فیلم اواتار نمادش براتون اشنا نیست! میدان ازادی و ققنوس #بحث
اشاره به جن آبیم داره🗿🤌🏼
لامصبا خوشم میاد قشنگ رو یچیزی
سرمایه گذاری میکنن
اونوقت بیا فیلمای مارو ببین:/
جواب سواله
چرا تو خیابون اومدن 57 خوب بود اما الان نه؟!
چرا اعتراض 57تیا خوب بود الان نه؟!
چرا اونا حق داشتن ما نداریم؟!
جواب همش خلاصه میشه تو دوتا سوال
١_برای چه؟!
٢_برای که؟!
این دوتارو بفهمی، بقیشم میفهمی
به جایی رسیدیم
که برای شناخته راه درست و جبهه خودی، نیاز نیست به جبهه ای که دشمن میزنه نگاه کنیم
همین که ببینی سلبریتیا کجارو میزنن کافیه
‹؏ـقیلہبنےهاشم⁶⁹🇵🇸›
اسلام دین ظلم و ستم و خون و خونریزیه چرا؟! چون حکم قصاص داده #بحث
ای اهل ایمان بر شما حکم قصاص کشتگان چنین معین گشت که مرد آزاد در مقابل مرد آزاد، و بنده را به جای بنده، و زن را به جای زن قصاص توانید کرد. و چون صاحب خون از قاتل که برادر دینی اوست بخواهد درگذرد کاری است نیکو، پس قاتل دیه را در کمال خشنودی ادا کند. در این حکم، تخفیف (امر قصاص) و رحمت خداوندی است، و پس از این دستور، هر که تجاوز کند او را عذابی سخت خواهد بود.
178 بقره
‹؏ـقیلہبنےهاشم⁶⁹🇵🇸›
ای اهل ایمان بر شما حکم قصاص کشتگان چنین معین گشت که مرد آزاد در مقابل مرد آزاد، و بنده را به جای بن
در هر اجتماعى گاه و بيگاه قتلى صورت مىگيره
ی دين جامع و كامل، در قبال چنين حوادثى بايد طرح و برنامهى عادلانه و منطقى ارائه بده كه بتونه جلوى ازدياد وتكرار چنين حوادث وهمچنين جلوى انتقامهاى نابجا و احياناً سوءاستفادهها رو بگیره
تا قاتلان، جسور نشن وخون مظلوم به هدر نره
‹؏ـقیلہبنےهاشم⁶⁹🇵🇸›
در هر اجتماعى گاه و بيگاه قتلى صورت مىگيره ی دين جامع و كامل، در قبال چنين حوادثى بايد طرح و برنامه
.
در جاهليّت قبل از اسلام، بعضی وقتا به خاطر كشته شدن يك نفر، قبيلهاى به خاك و خون كشيده مىشد و جنگهاى طولانى به راه مىافتاد...
حالا اسلام اومده ی آیه داده (ی حکم، ی قانون، ی اصل) هم حفاظت خون مردم و هم رضايت طرفين و رعايت حدود و اندازه رو درش، در نظر گرفته
البتّه قانون قصاص، حكم الهى كه قابل عفو و اغماض نباشه، نيست،
بلكه حقّیه براى صاحبان خون كه مىتونن با گرفتن ديه و يا بدون اون، از حقّ خودشون صرفنظر كنن
‹؏ـقیلہبنےهاشم⁶⁹🇵🇸›
. در جاهليّت قبل از اسلام، بعضی وقتا به خاطر كشته شدن يك نفر، قبيلهاى به خاك و خون كشيده مىشد و جن
.
(در حاشیه بحث، سؤال پیش میاد که) چرا در قانون قصاص، جنسيّت مطرح است؟ اگر قاتل مرد و مقتول زن باشه، مرد رو قصاص نمىكنن؟
جواب : قتل زن و مرد، از نظر الهى و انسانى و كيفر اخروى يكسانه، لكن در كيفر دنيوى فرق داره و اين به خاطر اینه
كه معمولا مرد نانآور خانه و قتل اون سبب ضربه اقتصادى به خانواده ست و قانون براساس نوعه، نه موارد نادر كه ممكنه زنى نانآور باشه
(البته مرد در برابر زن با پرداخت ما به التفاوت ديه، قصاص مىشود.)
خلاصه آیه 178 بقره(آیه قصاص)
1- در قانون قصاص، اصول تساوى و عدالت مورد توجّهه
2- قاطعيّت و عطوفت در كنار هم لازمه، ( اولياى مقتول، برادر قاتل هستن و قاتل، از مرز اسلام و اخوت بيرون نمىره)
3- حقوق اسلامى، آميخته با اخلاق اسلامى ست.
4- اسلام، نه مثل يهود تنها راه رو قصاص مىدونه و نه مثل مسيحيّت بهترين راه رو عفو!
بلكه راههاى مختلفى مثل قصاص، خونبها و عفو رو مطرح مىكنه
5- جواز عفو قاتل و تبديل قصاص به گرفتن خونبها، شايد براى تربيت شماست..
6- تجاوز از حدود الهى و سوءاستفاده از آن ممنوعه.
7- اگر در قانونى تخفيف قرار داديد، به آن پا بند بايستيد
‹؏ـقیلہبنےهاشم⁶⁹🇵🇸›
ای عاقلان، حکم قصاص برای حفظ حیات شماست تا مگر (از قتل یکدیگر) بپرهیزید. 179بقره
میشه گفت آيه در پاسخ به ی سرى ايرادهايیه كه به حكم قصاص، به خصوص از طرف روشنفكر نمايان مطرح مىشه
قرآن مىفرمايد: حكم قصاص براى جامعه انسانى تأمين كننده حيات و زندگیه
قصاص يك برخورد و انتقام شخصى نيست، بلكه تأمين كننده امنيّت اجتماعى است.
در جامعهاى كه متجاوز قصاص نشود، عدالت و امنيّت از بين مىرود و آن جامعه گويا حياتى ندارد و مرده است.
چنانكه در پزشكى و كشاورزى و دامدارى، لازمه حيات وسلامت انسان، گياه وحيوان، از بين بردن ميكروبها و آفاته.....
‹؏ـقیلہبنےهاشم⁶⁹🇵🇸›
میشه گفت آيه در پاسخ به ی سرى ايرادهايیه كه به حكم قصاص، به خصوص از طرف روشنفكر نمايان مطرح مىشه ق
.
اگر به بهانه اينكه قاتل هيجان روانى پيدا كرده، بگیم آزاد شه، هيچ ضمانتى نيست كه در جنايتهای دیگه اين بهانه مطرح نشه!
چون تمام جنايتكاران در حال سلامت و آرامش روحى و فكرى دست به جنايت نمىزنن
با اين حساب تمام خلافكاران بايد آزاد باشن و جامعه سالم تبديل به جنگل شه و هركس بر اثر هيجان و دگرگونىهاى روحى و روانى، هركارى رو بتونه انجام بده
‹؏ـقیلہبنےهاشم⁶⁹🇵🇸›
. اگر به بهانه اينكه قاتل هيجان روانى پيدا كرده، بگیم آزاد شه، هيچ ضمانتى نيست كه در جنايتهای دیگه
.
فکر نکنیم كه دنياى امروز، دنياى عاطفه و نوع دوستیه و قانونه قصاص، قانونى خشن و ناسازگار با فرهنگ حقوق بشر دنياست!!!!
اسلام در كنار حكم قصاص، اجازه عفو و اخذ خونبها داده تا به مصلحت اقدام بشه..
توجيهاتى از قبيل اينكه از مجرمان و قاتلان در زندان با كار اجبارى به نفع پيشرفت اقتصادى بهرهگيرى مىكنيم، قابل قبول نيست
چون اين برنامهها، تضمين كننده امنيّت عمومى نيستن
اصل، مقام انسانيّت و جامعه عدالت پروره، نه دنياى پرخطر همراه با توليد بيشتر،، آن هم به دست جنايتكاران و قاتلان!!!!!