ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
داشتم با دیپ سیک حرف میزدم و فکرکنم از دهنش دررفت :)))))))) قسمت دارک جمینی فوضولی بی اجازش و تحلیل
یکی از دلایلی که فقط با دیپ سیک کار میکنم همینه
چون دسترسی خیلی کمی به چیزمیزای گوشیم داره
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
یکی از دلایلی که فقط با دیپ سیک کار میکنم همینه چون دسترسی خیلی کمی به چیزمیزای گوشیم داره
میدونی کلا بنظرم هوش مصنوعی همزمان که خیلی جالب، مهم، غیرقابل حذف و اثرگذاره ترسناکه و ادم باید خیلی هوشمندانه استفاده کنه✅
۷:۳۰ بله عیدی میزارم دیگه خودتون میدونین و؟...:
https://ble.ir/MoridMM
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
۷:۳۰ بله عیدی میزارم دیگه خودتون میدونین و؟...: https://ble.ir/MoridMM
حس میکنم بله خیلی زیادی راحت شدم🦦
هدایت شده از ☕️
بهش گفتم من پایه غمهای مقدس هستم، ولی این غمهای بی ارزش و دنیوی رو از دلم بکن بنداز دور دور تحملشونو ندارم
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
زیارت قبول کلاییزهرا :)))))))))))
دعا برامن یادت باشه خوشگلخانوم ؛)🤌🏻💔