ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
۷:۳۰ بله عیدی میزارم دیگه خودتون میدونین و؟...: https://ble.ir/MoridMM
حس میکنم بله خیلی زیادی راحت شدم🦦
هدایت شده از ☕️
بهش گفتم من پایه غمهای مقدس هستم، ولی این غمهای بی ارزش و دنیوی رو از دلم بکن بنداز دور دور تحملشونو ندارم
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
زیارت قبول کلاییزهرا :)))))))))))
دعا برامن یادت باشه خوشگلخانوم ؛)🤌🏻💔
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
ای عقل ،نگفتم که تو در عشق نگنجی؟:)
میدونین بچها
بحث عشق خیلی مفصله
عشق میتونه سکوی پرش باشه وابسته به اینکه تو چه نوعشو انتخاب کنی...
عشق آسمونی؟
عشق زمینی ارزشمند؟
یا حتی عشق زمینی پست؟
تفاوت هست بین انواع عشق...
میگن خدا عشق رو دروجود ادمی قرارداد برای رسیدن به خودش
ولی ادما توی مسیر گم شدن.
اصلا درمورد انسان همیشه همینطوره
خدا انسانو خلق میکنه و میگه فتبارک الله و به بقیهی افریده هاش میگه بهش سجده کنن
ولی کدوم انسان؟
آیا من؟
منی که هنوز از پس کنترل خواب و خوارکم برنمیام؟
منی که میشینم پای گوشی نمیتونم بلندشم؟
نه. فکرنمیکنم.
فرشته ها و تمام مخلوقات سجده میکنن به آدمی
و آدم بودن متفاوته ازین چیزی که من طی میکنم
"آدم بودن متفاوت از زندگی بخور بخواب بین تخت تا دستشوییه..." اینو همیشه استاد میگفت.