eitaa logo
ستاره‌ای‌درپی‌ساقی‌و‌کهکشانش؛!
138 دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
450 ویدیو
17 فایل
این ورژن:تولدی دوباره. شاید یروزی رفتنم بدون بازگشت باشه ولی اون روز امروز نیست! کانال اصل: https://eitaa.com/MoridM حضور #هرمدل‌مذکری بدون هماهنگی #از‌نظر‌شرعی‌مشکل‌داره اینجا #بی‌تفاوت نیستیم🇵🇸🇱🇧 *اسکی از دیلی؟* 🤌🏻ناشناس🧷 شده🤌🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ☕️
بهش گفتم من پایه غم‌های مقدس هستم، ولی این غم‌های بی ارزش‌ و دنیوی رو از دلم بکن بنداز دور دور تحملشونو ندارم
ستاره‌ای‌درپی‌ساقی‌و‌کهکشانش؛!
زیارت قبول کلایی‌‌زهرا :))))))))))) دعا برامن یادت باشه خوشگل‌خانوم ؛)🤌🏻💔
هدایت شده از ‹ عَلاج ›‌
ای عقل ،نگفتم که تو در عشق نگنجی؟:)
ستاره‌ای‌درپی‌ساقی‌و‌کهکشانش؛!
ای عقل ،نگفتم که تو در عشق نگنجی؟:)
میدونین بچها بحث عشق خیلی مفصله عشق میتونه سکوی پرش باشه وابسته به اینکه تو چه نوعشو انتخاب کنی... عشق آسمونی؟ عشق زمینی ارزشمند؟ یا حتی عشق زمینی پست؟ تفاوت هست بین انواع عشق...
میگن خدا عشق رو دروجود ادمی قرارداد برای رسیدن به خودش ولی ادما توی مسیر گم شدن.
اصلا درمورد انسان همیشه همینطوره خدا انسانو خلق میکنه و میگه فتبارک الله و به بقیه‌ی افریده هاش میگه بهش سجده کنن ولی کدوم انسان؟ آیا من؟ منی که هنوز از پس کنترل خواب و خوارکم برنمیام؟ منی که میشینم پای گوشی نمیتونم بلندشم؟ نه. فکرنمیکنم.
فرشته ها و تمام مخلوقات سجده میکنن به آدمی و آدم بودن متفاوته ازین چیزی که من طی میکنم "آدم بودن متفاوت از زندگی بخور بخواب بین تخت تا دستشوییه..." اینو همیشه استاد میگفت.
اما آدم بودن یعنی چی...؟