اصلا درمورد انسان همیشه همینطوره
خدا انسانو خلق میکنه و میگه فتبارک الله و به بقیهی افریده هاش میگه بهش سجده کنن
ولی کدوم انسان؟
آیا من؟
منی که هنوز از پس کنترل خواب و خوارکم برنمیام؟
منی که میشینم پای گوشی نمیتونم بلندشم؟
نه. فکرنمیکنم.
فرشته ها و تمام مخلوقات سجده میکنن به آدمی
و آدم بودن متفاوته ازین چیزی که من طی میکنم
"آدم بودن متفاوت از زندگی بخور بخواب بین تخت تا دستشوییه..." اینو همیشه استاد میگفت.
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
عشق است که دل را دل میکند و اگر عشق نباشد دل نیست، آب و گل است.
این خودش خیلی جای حرف داره :)🤌🏻
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
خیلی جدی اون اوایل که گوش میدادم نمیدونستم چی میگه فقط خوشم اومده بود انگار درمونم شده بود و تازه چن
دوای دردبیدرمون: یار کنارت باشه و بهش وصلشی و دعای کمیل.
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
دوای دردبیدرمون: یار کنارت باشه و بهش وصلشی و دعای کمیل.
الان میان میگن دخترهی بیحیا یار کیه چرا به ما نگفتی😱