ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
عشق است که دل را دل میکند و اگر عشق نباشد دل نیست، آب و گل است.
این خودش خیلی جای حرف داره :)🤌🏻
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
خیلی جدی اون اوایل که گوش میدادم نمیدونستم چی میگه فقط خوشم اومده بود انگار درمونم شده بود و تازه چن
دوای دردبیدرمون: یار کنارت باشه و بهش وصلشی و دعای کمیل.
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
دوای دردبیدرمون: یار کنارت باشه و بهش وصلشی و دعای کمیل.
الان میان میگن دخترهی بیحیا یار کیه چرا به ما نگفتی😱
هدایت شده از ☕️
هرکسیم این پیامو میبینه به نیابتش تو حرم حضرت امیر امین الله خوندم*
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
هرکسیم این پیامو میبینه به نیابتش تو حرم حضرت امیر امین الله خوندم*
چیزی که الان نیاز داشتم :))))))))🤌🏻
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
یادم رفته از قشنگیای یکشنبه و اولین کادویی که از اولین ست شاگردام گرفتم براتون بزارم :>
من اون لحظه و لحظات بعدش کاملا اینشکلی بودم که: بتمشوبمشایمشوینقتحشویمشوبمشوسنیوستبحسوطنکینشگمیتیجشتیخستحشوینسوط یعنی واقعا برای من؟ یمشوبمشویمسکمشیوجستنیویمشوبحسوشننی
بامن زندگی کردن یعنی دارین زندگی معمولی میکنین
یهو از یه گوشهی خونه صدای فریاد میشنوین با محتوای "خدایااااااااااااا"
اون محتوا ارائه دهندش منم.
چیزی نیست دارم روانی میشم خوب میشم.
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
بامن زندگی کردن یعنی دارین زندگی معمولی میکنین یهو از یه گوشهی خونه صدای فریاد میشنوین با محتوای "خ
بچه ها مامانم خیلی بهش خوش میگذره که بامن زندگی میکنه
فکرشو بکنین تو اشپزخونه نشسته و یهو میشنوه "بیتربیت" "بیلیاقت" "توکل برخدا" "همینه که هست"
و میبینه که دخترعزیزش داره با قابلمه حرف میزنه.
هیجان انگیز نیست؟