ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
عشق است که دل را دل میکند و اگر عشق نباشد دل نیست، آب و گل است.
این خودش خیلی جای حرف داره :)🤌🏻
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
خیلی جدی اون اوایل که گوش میدادم نمیدونستم چی میگه فقط خوشم اومده بود انگار درمونم شده بود و تازه چن
دوای دردبیدرمون: یار کنارت باشه و بهش وصلشی و دعای کمیل.
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
دوای دردبیدرمون: یار کنارت باشه و بهش وصلشی و دعای کمیل.
الان میان میگن دخترهی بیحیا یار کیه چرا به ما نگفتی😱
هدایت شده از ☕️
هرکسیم این پیامو میبینه به نیابتش تو حرم حضرت امیر امین الله خوندم*
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
هرکسیم این پیامو میبینه به نیابتش تو حرم حضرت امیر امین الله خوندم*
چیزی که الان نیاز داشتم :))))))))🤌🏻