بنویس انسان ها زبان که نه
بلکه خنجر داشتند ،
و با آن حرف که نه
ولی زخم را خوب میزدند ..
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
افسردگی مثل خونریزی داخلی میمونه کسی نمیفهمه و فقط خودتی که میدونی داری نابود میشی:))!
هدایت شده از 『ھیچگرافے』
سلام روزتون سرشار از آرامش.
این هفته چالش "بازی با کلمات" داریم!
بازی با کلمات اینطوری هستش که:
من چندتا کلمه با معنیشون براتون میفرستم
و شما باید با چندتا از اون کلمات یک متن
زیبا و بی عیب بنویسید
و حتی میتونید از معنی کلمات هم استفاده کنید ولی من متن ساده از شما قبول نمیکنم🌱
موفق باشید🌸.
دیاکو تو سقوط میگفت هر چقدر حساب کتاب میکنم قول دادم نمیتونم تنهاش بذارم
چقد دلمون میخواد یه نفر نتونه تنهامون بذاره:)))
حس میکنم توی زندگیم یه گمشدهای هست، هرچی فکر میکنم که آخرین بار کجا گذاشتمش یادم نمیاد .