نانت را میدزدند
سپس تکه ای به تو میدهند
آنگاه امر می کنند
که برای این سخاوتشان
از آنها تشکر کنی
امان از این وقاحتشان...
چه روزهایی ست
گاهی آدم دلش میخواهد
خودش را بردارد بریزد دور
میان این زندگی و زنده ماندنها
ساعاتی تعطیل باشد
کمی بمیرد
اصلا نباشد که نباشد .
زحمت دارد
آدم بودن را میگویم
این را میشود،
از مترسکها آموخت
آنها تمام عمر میایستند
تا آدم حسابشان کنند...
شازده کوچولو از روباه پرسید:
+ کِی میفهمم که وقت رفتنه؟
- روباه گفت: وقتی میخوای بمونی ولی دلیلی برای موندن نداری..!
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
مردم صدمه می بینن، چون برای چیزایی ارزش قائل میشن که واقعاً هیچ معنی و مفهومی نداره:))!