eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
باب اسفنجی : فردا دمِ آفتاب از اینجا میرم ! پاتریک : کاش فردا ابری باشه:))
مبتلا‌ به‌ تنها‌یی‌ام، آدم‌ها‌ اثر نمی‌کنند !.
و امروز ما سنگدل هایی هستیم که دیروز شما ساختید .
-من دارم از دست میدم +چیو؟ -خودمو ..
چون‌ چاره‌ رفتن‌ است‌ به‌ ناچار‌ میرویم .
‹اغمــٔـا›
شب چنان گریه کنم بی تو که همسایه به روز دست من گیرد و بیرون کشد از آب مرا . .
در غلغله ی جمعی و تنها شده ای باز آنقدر که در پیرهنت نیز غریبی . .
غمتون نباشه! سختیش فقط صد سال اوله...
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدم امن زندگی آدم ها باشیم:))!
سلام
احساس‌ اون‌ مغروری رو‌ دارم‌ که‌ وسط‌ جمع‌ یهو‌ میزنه‌ زیر‌ گریه.؛