باید گریه کنم..
اما نه برای فاجعه؛
برای اینکه بازمانده را،
نجات یافته میدانند...
‹اغمــٔـا›
اونجا که یاس میگه: ما مثل دومینو به هم ضربه میزنیم تو به من ، من به اون ، اون به اون.
اونجا که هریپاتر گفت:
هرچی بیشتر اهمیت بدی بیشتر از دست میدی.
اگر خواستید از حقیقتی دفاع کنید ، اول مطمئن شوید که آن صرفأ همان دیدگاهتان نباشد كه به شدت مایلید حقیقت داشته باشد..!
حس و حالم الان دقیقا شبیه کسیه که از
پشت شیشه های فرودگاه یکی رو بدرقه کرده
و آخر سرم بهش نگفته که چقدر دوسش داره . . .