‹اغمــٔـا›
میشه جُبرانِش کَرد .
وَلی میدونی، آدم هَميشه اِشتباه مىكنه:))
#کنجِدلِمَن
‹اغمــٔـا›
آرام بگیر ای دل و کم گریه کن ای چشم انگار نفهمیدی و انگار ندیدی . .
خنده میبینی ولی از گریهی دل غافلی؛
خانهی ما از درون ابر است و بیرون آفتاب . .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
دو سه روز مهمان دنیا هستیم نقابها را بردارید آمدهایم خودتان را ببینیم:))!
هدایت شده از «حیـاطخلوت!»
آقااااایون خاااانوما
دااااااشیا آااااابجیا
به مناسبت دومین سالگرد تاسیس چنل قراره دور هم باشیم😅.
خیلی دوست دارم این روزو از نزدیک جشن بگیریم باهم...و یکی از رویاهای آیندس که انجامش میدم💪🏼.
اما فعلا...مجازیم میشه اینکارو کرد
قراره کانالو بترکونیم😜.
هستین دیگه؟
دمتون خیلی گرم❤️.
پس...
قرارمون جمعه شب ۱۸ ام شهریور😁✨
منحرفان عزیز شب جمعه نهههه
جمعه شبش🤦🏻♂🙊