آدم وقتی دستش به جایی بند نیست، سراغ آرزوها میرود. آرزوهایش که محال شد، غرق میشود در خاطراتش..!
ولی من خیلی وقته با تمام وجودم منتظر یه معجزم از اونایی که باورم نشه بالاخره اتفاق افتاده و از خوشحالی بخاطرش ساعت ها اشک بریزم:)))
حرفی برای گفتن ندارم
مثل تمام مترسک ها
آدم برفی ها
لانه های خالی لک لک ها
من پاسبان شهری بی صدا هستم
که هوایش ابریست
اینجا همه چیز آرام است!
سر در گم نه !
«گم در گم »ام !
حالتی است پیچیده ،
که آدمی میرود و گم میشود ،
در خودش .
"خودی"که قبلا گمش کرده !
من فقط میدونم یه روز از خواب پاشدم
یه دل سیر گریه کردم بعدشم دیگه خودم نبودم،
یعنی دیگه چیزی یادم نمیاد.
انگار وسط گریه هات بزنی خودتو بُکشی
و یه آدم جدید بیاری جای خودت .
@AghmaaSiah - Sami Sharif(2).mp3
زمان:
حجم:
5.7M
فرشته پاکی برای همه
فرشته مرگ منی:)
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
از یه جایی به بعدم دیگه اشتباهات از روی آگاهیه
دقیقا میدونی داری اشتباه میکنی:))!