eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
کارما میگه : بعضی وقتا باید توو زندگی رنج بکشی ، نه بخاطر اینکه آدم بدی بودی ، بلکه بخاطر اینکه درک نکردی کجا باید دست از خوب بودن برداری.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
اونی ک تا بهش پی‌ام ندی بهت پی‌ام نمیده ، خیلی وقته از زندگیت رفته ، فقط هنوز خدافظی نکرده:))!
سلام
‹اغمــٔـا›
باور کن مغز من کبریت زدن بلد نیس.
من یه پمپ بنزینم و نبودِ تو یه کبریت.
من چنان غرق شدم در تو، که پیدا شدنم ممکن نیست..
پارگی حنجره بر اثر سکوت هایی از جنس فریاد..
هیچی عادی نیست، اگه دارین به زندگی عادی ادامه میدین شما غیر عادی هستین..
ولی....
‹اغمــٔـا›
ولی....
برا فهمیده شدن لازم نیست فریاد بزنی اونی که بلدت باشه سکوتتم‌ میشنوه:)!
و کسی چه میداند که سکوتِ اختیاری ، تثبیت یه درد کهنه‌ست..
لیلا که شدی حال مرا میفهمی، مجنون همه ی قصه ها نامردن.