‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
اونی ک تا بهش پیام ندی بهت پیام نمیده ، خیلی وقته از زندگیت رفته ،
فقط هنوز خدافظی نکرده:))!
‹اغمــٔـا›
باور کن مغز من کبریت زدن بلد نیس.
من یه پمپ بنزینم و نبودِ تو یه کبریت.
‹اغمــٔـا›
ولی....
برا فهمیده شدن لازم نیست فریاد بزنی اونی که بلدت باشه سکوتتم میشنوه:)!
فرقِ ما این بود؛
شبایی که تو سرت شلوغ بود و دیرپیامامُ جواب میدادی، من گوشیمو میذاشتم بغلم و صداش زیاد میکردم تا اگه یه موقع خوابم برد با پیامِ تو بیدار بشم:)))